فيلم سينمايي "گشت ارشاد" به كارگرداني "سعيد سهيلي" پس از توقيف نمايش در شهرستان ها توانست صدرنشين گيشه هاي سينمايي شده و به فروش قابل قبولي دست يابد.

به گزارش

خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران

، فيلم سينمايي "گشت ارشاد" به كارگرداني "سعيدسهيلي" و بازي حيمدفرح نژاد، پولاد كيميايي و نيوشا ضيغمي كه هم اكنون در حال اكران است و چند روز گذشته نيز در شهرستان ها سرو صداي بسياري بر پا كرده و در بعضي از شهرستان ها با توقيف روبرو شده است، اما در نهايت به فروش قابل قبولي دست يافت و توانست مخاطبان بسياري را جذب كند و صدرنشين گيشه هاي سينمايي شود.

در حالي كه 7 روز بيشتر از اكران اين فيلم نگذشته اما توانسته به فروش معادل 500 ميليون تومان دست يابد.

فيلم سينمايي "قلاده هاي طلا" به كارگرداني "ابولقاسم طالبي" با بازي امين حياتي، حميدرضا پگاه، محمدرضا شريفي نيا، ‌نيلوفر خوش خلق نيز توانست با 7 روز نمايش به فروش معادل 450 ميليون تومان دست يابد.

فيلم سينمايي "زندگي خصوصي" به كارگرداني "حسين فرحبخش" نيز كه هنگام اكران عمومي تغيير نام پيدا كرد و به "خصوصي"‌ تبديل شد توانست با داشتن 7 روز نمايش به فروشي معادل 88 ميليون تومان دست يابد.

گفتني است، فيلم سينمايي "انتهاي خيابان هشتم" به كارگرداني "عليرضا اميني" كه سال گذشته در جشنواره فيلم منجر به نمايش درآمده بود و پس از 7 روز اكران به فروشي معادل 124 ميليون تومان دست يافت.

فيلم سينمايي "فيتيله و ماه پيشيوني" به كارگرداني آرش معيريان توانست پس از 7 روز نمايش به فروش معادل 26 ميليون تومان دست يابد.

خوشبختانه فيلم هاي اكران شده نوروزي توانسته اند مخاطبان خود را جذب كنند و طي مدتي كوتاه به فروش قابل قبولي دست يابند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار