شرکت " Dutch Docklands " که تخصص آن در ساخت سازه و به وجود آوردن زمین بر روی آب است به عنوان مجری طرح در نظر دارد تا با ساخت تعدادی زمین مصنوعی بر روی آب در اقیانوس هند یک مجموعه بازی گلف افتتاح کند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگارن، ورزش گلف برای بسیاری از مردم جهان ، یک فعالیت گران قیمت به حساب می آید که تنها متعلق به اقشار ثروتمند در جوامع مختلف است و معمولا افراد طبقه پایین و متوسط در جوامع مختلف به سراغ این ورزش نمی روند.

اما در این مطلب قصد داریم تا شما را با گران ترین زمین بازی گلف که قرار است در سال 2013 میلادی و در وسط اقیانوس هند! فعال شود آشنا کنیم. شرکت " Dutch Docklands " که تخصص آن در ساخت سازه و به وجود آوردن زمین بر روی آب است به عنوان مجری طرح در نظر دارد تا با ساخت تعدادی زمین مصنوعی بر روی آب یک مجموعه بازی گلف افتتاح کند.

نکته جالب این است که این زمین ها از همدیگر فاصله دارند و نحوه دسترسی به هر بخش از طریق تونلهای زیر آبی است که این زمین ها را به هم وصل می کند. گلف بازها بعد از اتمام ضربات خود در هر زمین از طریق این تونلها و در حالی که انواع ماهی ها و سایر آبزیان از کنار آنها عبور می کنند. / ق پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار