نخستین اردوی مقدماتي تیم ملی والیبال بانوان با دعوت از 28 بازیکن از چهارشنبه نهم فروردین آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: بازیکنان دعوت شده به این اردو انتخاب شده از ليگ های زیرگروه، لیگ دسته یک و مسابقات امیدهای بانوان هستند و در این مرحله بازیکنان لیگ برتری و ملی پوشان حضور نخواهند داشت.

نخستین اردوی مقدماتي تیم ملی والیبال بانوان به مدت چهار روز برگزار مي شود. طبق برنامه بازيكنان در دو نوبت صبح (بدنسازي و دريافت) و عصر (تمرينات تكنيكي، دفاع و اسپك) زير نظر كادر فني "میترا شعبانیان" به عنوان سرمربی و "فریبا صادقی" نیز به عنوان مربی تمرين خواهند كرد.

تیم ملی والیبال بانوان خود را برای حضور در مسابقات کاپ آسیایی که قرار است از 19 شهریور ماه سال جاری به مدت هفت روز در آلماتی قزاقستان برگزار شود، آماده می کنند.

در این رقابت ها تیم های ایران، چین، کره جنوبی، قزاقستان، ویتنام، تایلند و ژاپن شرکت خواهند داشت.

سرمربی تیم والیبال بانوان کشورمان نیز در خصوص این اردو گفت: تلاش شده تمامی استعدادهای سال گذشته والیبال بانوان به این اردو دعوت شوند و ملی پوشان سابق والیبال بانوان نیز در اردوی دوم به آنان افزوده خواهند شد.

میترا شعبانیان خاطر نشان کرد: امسال به ویژه در شش ماهه نخست سال حداقل هفت گروه شامل تیم های ملی الف و ب مردان، تیم ملی والیبال زنان، تیم های نوجوانان و جوانان دختر و پسر خود را برای مسابقات پیش رو آماده می کنند. بنابراین امکانات فدراسیون والیبال یقینا جوابگوی این همه نیاز نخواهد بود.

وی تصریح کرد به نظرمن ضروری است که باشگاه های ورزشی والیبال، فدراسیون را با در اختیار گذاشتن فضاهای ورزشی خود در راه آماده سازی تیم ها یاری کنند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار