رئیس انجمن جودو ناشنوایان اظهار داشت: ورزشکاران ناشنوا یک انسان کامل هستند و در برخی از رشته ها توانایی رقابت با ورزشکاران سالم را دارند و محدودیتی ندارند.

منصوري در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:مرحله سوم اردوی ناشنوایان در نیمه ی دوم فرودین ماه سال 91 تمرینات خود را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: پس از حضور ورزشکاران جودوکار در اردوی فروردین ماه سال 91 از میان 11 جودوکار حاضر 7 نفر را برای اعزام نهایی انتخاب می کنیم تا ترکیب اصلی تیم مشخص شود و پس از آن اردوی آینده را با نفرات اصلی تیم ملی ادامه می دهیم.

منصوری تصریح کرد:مردان جودوکار ناشنوا مسابقات آسیایی کره جنوبی را در خردادماه 91 در پیش دارند و آماده ی رقابت با حریفان آسیایی خود می شوند. اما متاسفانه فقط در بخش مردان اعزام خواهیم داشت. و علی رغم اینکه به استان ها نامه زدیم که بانوان علاقمند جودوکار را معرفی کنند اما در بخش خانم ها بضاعت ما بسیار پایین است و امیدواریم که در سال آینده تیم جودو بانوان را تشکیل دهیم.

رئیس انجمن جودو ناشنوایان افزود:ورزشکاران ناشنوا بسیار توانمند و قدرتمند هستند و در بسیاری از رشته ها و با ورزشکاران شنوا توانایی رقابت دارند و از این بابت محدودیتی ندارند.

وی افزود:با توجه به آمادگی کامل که در نزد ورزشکاران ناشنوا وجود دارد ادغام فدراسیون ناشنوا با بیماری های خاص و پیوند اعضا را ایجاد محدودیت برای آنها می دانم و معتقدم که هدف در برنامه ریزی برای بیماران خاص با ورزش ناشنوا بسیار متفاوت است.

منصوری تصریح کرد:یا همه ی انتقاداتی که در خصوص ادغام فدراسیون ناشنوا با بیماری خاص و پیوند اعضا وجود دارد اما پس از جلسه ای که با فاطمی نسب سرپرست فعلی فدراسیون برگزار کردیم وی به صراحت بیان کرد که فعالیت ورزشکاران ناشنوا به مانند گذشته ادامه پیدا می کند خیلی در روند فعالیت ناشنوا ایجاد نمی شود.

منصوری افزود:در هر حال این اتفاق افتاده است و امیدواریم که با برنامه و بررسی دقیق اقدام به تلفیق فدراسیون کرده باشند و عملکردی مثبت را در آینده از فعالیت ورزشکاران شاهد باشیم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.