سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر گفت: اواخر بازي روز گذشته 12 ديحفاري امير اميني با پنج خطا از بازي خارج شد اما ايمان زندي با چند سه امتيازي به موقع اين موضوع را جبران كرد.

بهرام رمضان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ادامه داد: سه امتيازي هاي زندي در پنج دقيقه اي كه امير اميني را به خاطر پنج خطايي شدن در اختيار نداشتيم بسيار به موقع بود و اين بازيكن در اين دقايق در پست يك به تيم كمك كرد.

وي اشاره كرد: بازي با حفاري مسابقه جذابي بود البته در شرايطي كه از ابتدا با اختلاف كمي از حريف جلو بوديم در پايان اختلاف امتيازمان بالا رفت نيمي از تيم ها را بازيكنان كم تجربه تشكيل مي دهند كه واقعا ا ز تيم و بازيكنان در اين هفته ها راضي هستم.

رمضان از درد سر ها و مواهب حضور ورانز بازيكن خارجي تيم تعريف كرد: وقتي اين بازيكن پست پنج از زمين خارج مي شود ديگر جايگزيني برايش نداريم و بازي تا حدودي افت مي كند در بازي با حفاري هم ورانز دقايق آخر با پنج خطايي شدن بيرون رفت هر چند در حد خودش بازي خوبي انجام داده است.

وي تاكيد كرد: قاعده بازي بسكتبال مي گويد كه يك بازيكن بيشتر از 30 دقيقه در زمين نباشد در حالي كه ما از ورانز با 140 كيلو وزن و 230 سانتي متر قدر بيش از اين ها استفاده مي كنيم اما وي نسبت به بازيكنان قد بلند ديگر بازدهي بهتر ي دارد و واقعا از كمكي كه به تيم مي كند راضي هستم.

سرمربي صنايع پتروشيمي همچنين از بازي خوب حفاري تشكر كرده و عدنان دورقي را بهترين بازيكن اين در بازي با صنايع معرفي كرد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار