مدیر روابط عمومی و همکاری های بین الملل سازمان ثبت احوال کشور گفت: ثبت احوال با سیستم بانکی کشور ارتباط و تعامل خوبی دارد و در این خصوص تفاهم نامه ای بین این سازمان و بانک تات مبتنی بر همکاری دو جانبه به امضا رسید.

مهدی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ثبت وقایع چهار گانه، مهاجرت، صدور اسناد هویت و تابعیت ایرانیان و تولید و انتشار آمار تحولات جمعیتی دانست و ثبت تغییر نشانی مردم نیز به ماموریتهای سازمان اضافه شده است.
وی افزود: این همکاری کاملا مشخص است و امیدواریم این همکاری ها برای مردم خیر و برکت را به همراه داشته باشد و مطابق قانون برنامه پنجم توسعه، صدور کارت هوشمند ملی در دستور کار سازمان قرار گرفته است.
اسماعیلی تصریح کرد: شکل دادن به هویت الکترونیکی اصلی ترین نقش سازمان ثبت احوال در دولت الکترونیک است و در این راستا کارت هوشمند ملی طراحی شده که اصلی ترین کاربرد آن شناسایی ، تعیین هویت و امضا دیجیتال است.
وی تاکید کرد: سازمان ثبت احوال از بدو تولد تا مرگ با همه افراد ارتباط دارد و این سازمان برای تمام افراد جامعه کاملا شناخته شده است.
مدیر روابط عمومی و همکاری های بین المللی سازمان ثبت احوال در پایان اظهار کرد: دو سال از بازگشایی بانک تات می گذرد و در حال حاضر 110 شعبه در کشور وجود دارد و این بانک 130 هزار مشتری دارد و 260 هزار کارت نیز در اختیار مردم است که امیدواریم تفاهم نامه موفقی را به ثبت برسانیم.
وی تصریح کرد: صدور کارت هوشمند یک تحول استراتژیک در توسعه کشور است./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار