بازسازي بخشي از مجموعه "تئاترشهر" پس از مدت هاي طولاني نامه نگاري در رايزني،با تصميم مسئولان و متوليان از مرداد 90 آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بخش تئاتر باشگاه خبرنگاران؛مردادماه 90 ميزبان پانزدهمين جشنواره نمايش هاي آئين سنتي بود اين جشنواره در بخش هاي مختلف و با حضور گروههاي مطرح و فعال اين عرصه برگزار شد.
نمايش "خرده خانوم" به كارگرداني كيومرث پور احمد از جمله آثاري بود كه در تماشاخانه ايرانشهر به صحنه رفت.
اين اولين تجربه كارگرداني تئاتر به شمار مي آيد.
مسئله حضور مخاطبان و علاقمندان با تهيه بليت در تمرينات گروههاي تئاتري از سوي مجيد سرسنگي در اين ماه اعلام عمومي شد و مورد استقبال بسياري از داوطلبان از جمله دانشجويان قرار گرفت.
نمايش"مي خواهم با ميوسو ملاقات كنم" به كارگرداني محمود عزيزي از نمايش هاي اجرا شده درمرداد ماه 90 و در سالن اصلي مجموعه تئاتر شهر اجرا شد.
بازسازي قسمتي از مجموعه تئاترشهر كه مدت بسياري مورد بحث و بررسي قرار گرفته بود؛از اين ماه آغاز شد و در دست انجام قرار گرفت.
نمايش مراسمي براي يك دوست" به كارگرداني احمد ايراني خواه نيز در مرداد 90 ميهمان تئاتر شهر بود.
مرداد ماه90،فراخوان سي امين جشنواره تئاتر فجر منتشر شد كه اين مسئله پس از استعفاي محمد حيدري از دبيري اين جشنواره كمي با تاخير اتفاق افتاد.
جشنواره تئاتر حقيقت كه بيش از اين به اين نام برگزار شده بود د ر اين ماه با تصميم گيري متوليان آن به جشنواره صاحبدلان تغيير نام داد.
نمايش " خاطرات و كابوسها" به كارگرداني علي رفيعي نيز تمرينات اجرايي خود را دراين ماه آغاز كرد ،اما پس از مدتي كوتاه متوقف شد./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار