وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به ادغام وزارتخانه های راه و ترابری و مسکن و شهرسازی و تشکیل وزارت راه و شهرسازی در سال گذشته، تا پایان فروردین ماه سال جاری تمام ادارات کل ادغام شده و به ادارات کل راه و شهرسازی تبدیل می شوند و حکم مدیران نیز به آنها اعطا می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: اتمام پروژه های مسکن مهر تا آخر سال91 ، توسعه ناوگان هوایی از مهمترین برنامه های وزارت راه و شهرسازی در سال جدید است.

وی افزود: پروژه های ویژه در بخش راه، بزرگراه، آزاد راه، بنادر و توسعه فرودگاه امام و یک فرودگاه دیگر، جزء اولویتهای ما در سال 91 است. همچنین قصد داریم در سال جدید، افتتاح مسکن مهر را به یک میزان قابل قبولی برسانیم.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: با توجه به ادغام وزارتخانه های راه و ترابری و مسکن و شهرسازی و تشکیل وزارت راه و شهرسازی در سال گذشته، تا پایان فروردین ماه سال جاری تمام ادارات کل ادغام شده و به ادارات کل راه و شهرسازی تبدیل می شوند و حکم مدیران نیز به آنها اعطا می شود.

نیکزاد، افتتاح پروژه های ریلی، جاده ای، بزرگراهی، کاهش تصادفات و تلفات جاده ای، توسعه بنادر و بالابردن ترانزیت بار در کشور را از دیگر برنامه های وزارت راه و شهرسازی برای سال 91 عنوان کرد./س3
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار