سارق سابقه داري که با تشکيل يک باند 4 نفره اقدام به سرقت از منازل در شهرستان قدس غرب استان تهران مي کردند ، در دام پليس آگاهي اين شهرستان گرفتار شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  ، سرهنگ كرم محمدي «فرمانده انتظامي شهرستان قدس» در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي اعلام و مراجعه تعدادي از شهروندان مبني برسرقت منازلشان در اين شهرستان ، با توجه به حساسيت موضوع در اين خصوص پرونده تشكيل و ماموران پليس آگاهي شهرستان قدس ، موضوع را بطور جدي در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود : تحقيقات اوليه و ميداني در خصوص نحوه سرقت و شواهد و مدارك آغاز گرديد . بررسي ها نشان مي داد درب اين منازل توسط كليد باز شده و آثاري مبني بر تخريب وجود ندارد و در ادامه مشخص گرديد پرايد سفيد رنگي با پلاك مخدوش ، قبل از سرقت در اين مكانها ديده شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان قدس اظهار داشت : پليس اين شهرستان با تشکيل تيم هاي اطلاعاتي و انجام فعاليتهاي مضاعف موفق به کشف ، شناسائي و دستگيري باند مذکور که سر تيم آن يک سارق سابقه دار به نام حسين يولاخ بود و در مخفيگاه آنان وسائل سرقتي زيادي وجود داشت دستگير و به همراه يک مالخر بعد از انجام بازجوئي هاي فني و اقرار متهمان به سه فقره سرقت منازل و يک دستگاه خودرو ، تحويل مقام قضائي شدند./ل


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار