دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان سمنان از ساماندهی جایگاه های سوخت بین راهی این استان با هدف خدمات رسانی هر چه بیشتر به مسافران نوروزی خبر داد.

'حمید یزدانی' در گفتگو باخبرنگارباشگاه خبرنگاران سمنان اظهار داشت: بر اساس جلسه كمیته ایمنی راهها، سوخت و امور شهری ستاد تسهیلات سفر استان، مصوباتی برای ساماندهی جایگاه های 'حاجی آباد'، 'رهبر'، 'جاوید' و ' ثامن' اتخاذ شد.

وی افزود: بر این اساس، دسترسی به جایگاه حاجی آباد از خط جنوبی و دسترسی به جایگاههای رهبر و جاوید از خط شمالی مسدود می شود.

وی گفت: دسترسی به خط شمالی جایگاه حاجی آباد نیز مشروط به اجرای آسفالت ورودی و خروجی جایگاه و نصب حداقل چهار تابلو تعیین مسیر از دو كیلومتری جایگاه شد.

یزدانی با اشاره به اینكه ورودی خط جنوبی جایگاه رهبر با توجه به تعریض های انجام شده مناسب است، افزود: در این جایگاه و جایگاه جاوید نیز نصب حداقل چهار تابلو تعیین مسیر از دو كیلومتری جایگاهها مورد تصویب قرار گرفت.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان سمنان با بیان اینكه دسترسی از خط جنوبی جایگاه ثامن صرفا برای سوخت گیری بنزین و دسترسی از خط شمالی برای سوخت گیری بنزین و گازوئیل پیش بینی شده است، گفت: بر اساس مصوبات رمپ ورودی جایگاه با نصب حدود 200 متر نیوجرسی از محور اصلی جدا و شانه خاكی ترمیم می شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.