دو تيم اينتر ميلان ايتاليا و مارسي فرانسه شب گذشته ديدار برگشت خود را در مرحله يك هشتم نهائي ليگ قهرمانان اروپا برگزار كردند بازي رفت با برد يك بر صفر مارسي همراه بود.

به گزارش

خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران

، نيمه اول مسابقه گلي در بر نداشت اما در دقيقه 75 ديه گو ميلينتو مهاجم آرژانتيني اينتر توانست براي شاگردان راينري گلزني كند تا در مجموع دو ديدار رفت و برگشت نتيجه يك بر يك مساوي شود.

در دقايق پاياني نيمه دوم استيوماندانا، بازيكن تيم المپيك مارسي از بازي اخراج شد و پازيني از روي نقطه پنالتي گل دوم انيتر ميلان را به ثمر رساند تا با اين گل تيم ميزبان خود را در مرحله بعد ببيند اما خوشحالي آنها وامي نداشت چرا كه براندو بلافاصله براي مارسي گلزني كرد تا بازي با نتيجه 2 بر يك به پايان برسد.

در دو ديدار 2 تيم به تساوي 2-2 رسيدند و به واسطه گل زده در خانه حريف اين تيم فرانسوي بود كه صعود كرد. اين برد بي ثمر نيز به كارنامه رانيري اضافه شد تا ناكامي هاي اين فصل انيتر همچنان ادامه داشته باشد.

تركيب انيتر ميلان:‌سزار، مايكون، لوسيو، ساموئل، ناگاموتو، زانتي، استالكرويچ، پولي(74-كامياسو)، اسنايور(58-اوبي)،‌ فورلان(58-پازيني)،‌ميليتو، سرمربي، رانيري./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار