"سین مثل سریال" عنوان برنامه ای از شبکه اول سیماست که به تهیه کنندگی محبوبه میرسعید در نوروز 91 روی آنتن می رود.

محبوبه میرسعید تهیه کننده سین مثل سریال به

خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران

گفت: این ویژه برنامه نماد جشنواره ای است که در آن بهترین تولیدات شبکه اول سیما در قالب سریال و بهترین بازیگر نقش اول زن و مرد را از سوی مردم معرفی می کند.

وی افزود: "سین مثل سریال" با پخش زمزمه ای از مجموعه های تولیدی شبکه اول که سعی دارد سریال های این شبکه در دهه 80 را مورد بررسی قرار دهد با شروع سال نو هر شب ساعت 23 به مدت 70 دقیقه روی آنتن می رود.

این تهیه کننده اظهار داشت: "سین مثل سریال" با شروع فروردین هر شب در سه بخش خلاصه ای از سه سریال از تولیدات شبکه اول را در بخش مسابقات خود به نمایش می گذارد و مخاطبان با شماره پیامک آن لاین این برنامه می توانند اثر برگزیده خود را اعلام کنند.

وی تصریح کرد: سفرنامه گزارشی از آیتم های این برنامه است که در آن مهدی باقربیگی به عنوان مجری بازیگر همراه با دوربین سین مثل سریال به 10 استان کشور با نوع گویش، پوشش و فرهنگ مختلف خواهد رفت و در ارتباط با سریال ها با مردم گفتگو می کند.

میرسعید گفت: پخش وله های رئال از طبیعت سرسبز کشور و سریال های شبکه اول و همچنین پخش بهترین پلان ها از سریال هایی چون سلطان و شبان و گل پامچال در قالب ویدئوکلیپ از دیگر بخش های سین مثل سریال است.

وی ادامه داد: پخش این برنامه در رسانه ملی فرصت خوبی است تا برنامه سازان هرچه بیشتر با جنس و محتوای سریال سازی آشنا شوند و دریابند فاکتورهای جذب مخاطب را در چه می توان یافت.

تهیه کننده برنامه "سین مثل سریال" خاطرنشان کرد: پخش میکس بهترین تیتراژ سریال ها شبکه اول با صدای خوانندگامی چون احسان خواجه امیری، علیرضا قربانی، محسن یگانه و مهدی یراحی در کناب گفتگو با بازیگران سریال های پخش مسابقه برنامه سین مثل سریال پیرامون بازیگری و سریال سازی از آیتم های این مجموعه برنامه هستند که در قالب 20 قسمت از اول فروردین روی آنتن می رود.

گفتنی است، شیوا علی محمدی کارگردانی، ناصر طهماسب متن خوانی، نجمه جودکی مشاور تهیه کننده و پریسا خجسته مدیریت تولید آن را برعهده داشته اند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار