دبير فدراسيون كشتي گفت:‌ فدراسيون تعامل خوب و مناسبي با فدراسيون جهاني كشتي دارد.

عارف ربطي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: رابطه فدراسيون كشتي با فيلا يك رابطه مناسب و دو سويه است.

وي در مورد تغييرات در برخي از هيات هاي كشتي اظهار داشت: برخي هيات ها فاقد رئيس و يا حتي سرپرست بودند و ما با توجه به حضور خطيب به عنوان سرپرست فدراسيون در حال سرو سامان دادن به وضعيت اين هيات ها هستيم و موضوع هيات ها يك برنامه اجرايي مختص فدراسيون و خود هيات هاي استاني است كه طبق مقررات و مشاركت شكل مي گيرد.

ربطي در خصوص برخي اعتراض ها به راي كميته انضباطي تصريح كرد: نمايندگان تيم نفت در جلسه كميته انضباطي فدراسيون كشتي حضور داشتند و با توجه به اينكه در اين جلسه شخص كشتي گيران تيم نفت تهران سالن كشتي را ترك كرده اند نتيجه تغيير نكرد و به اين دليل داوران محروم شدند كه قضاوت آنها اشكال داشت.

وي در پايان با اشاره به اينكه كشتي در سال المپيك قرار دارد خاطر نشان كرد: اختصاص خانه كشتي شماره 2 به تيم هاي پايه توسط وزارت ورزش و جوانان و حمايت هاي خوب اين وزارتخانه و كميته ملي المپيك از كشتي در كنار همدلي تمامي جامعه كشتي مي تواند به موفقيت ورزش اول كشور در اين رويداد مهم بيانجامد.

* براي ميزباني جام جهان پهلوان تختي/ سه استان كانديد شدند

سه استان براي كسب ميزباني جام جهان پهلوان غلامرضا تختي آمادگي خود را به فدراسيون كشتي اعلام كردند.

البرز، گلستان و كرمانشاه سه استاني هستند كه تا كنون باارسال نامه رسمي به فدراسيون كشتي آمادگي خود را براي ميزباني جام جهان پهلوان تختي اعلام كرده اند اين گزارش حاكيست، نمايندگان فدراسيون كشتي با حضور در شهرستان كرج از امكانات آنها براي ميزباني اين تورنمت بازديد كرده اند و قرار است در هفته جاري با سفر به گرگان و كرمانشاه نيز امكانات آنها را مورد ارزيابي قرار بدهند و نهايتا در مورد ميزبان امسال جام تختي تصميم گيري كنند.

* كلاس داوري درجه سه ملي برگزار مي شود

وي در ادامه افزود: كلاس كنترل و ارتقا درجه داوري 3 به 2 و 2 بر يك در خلال مسابقات انتخابي استان كرمان و كلاس داوري درجه 3 ملي در اراك برگزار مي شود.

وي اظهار داشت: كلاس كنترل و ارتقا درجه هاي داوري 3 بر 2 و 2 بر يك و كنترل درجه يك در جريان مسابقات انتخاي قهرماني بزرگسالان استان كرمان طي روزهاي 15 و 16 دي ماه برگزار مي شود.

براين اساس مدرس اين كلاس احمد دامغاني نژاد داور درجه يك بين المللي است و مدرس كلاس استاژ ملي در اراك كه طي روزهاي 26 تا 30 دي برگزار مي شود احمد حاج آقاپور داور درجه يك بين المللي است./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار