سرپرست سازمان ليگ واترپلو گفت:‌ در انتظار پاسخ كنفدراسيون شناي آسيا براي ميزباني مسابقات ساحلي هستيم.

علي گرامي سرپرست سازمان ليگ برتر واترپلو در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: در نظر داريم اولين دوره مسابقات كاپ آسيا در رشته واترپلوي ساحلي را برگزار كنيم.

وي گفت: ما در خواست خود را به كنفدراسيون قايقراني آسيا براي ميزباني اولين دوره مسابقات واترپلوي ساحلي در ايران اعلام كرديم و در انتظار پاسخ آنها هستيم.

گرامي افزود: جلسه كنفدراسيون شناي آسيا اوايل ارديبهشت ماه سال آينده برگزار مي شود و در اين جلسه در خصوص ميزباني ايران تصميم گيري مي كنند.

وي تصريح كرد: در صورت موافقت كنفدراسيون قايقراني آسيا ما در نظر داريم اين رقابت ها را ارديبهشت ماه سال آينده در جزيره كيش برگزار كنيم.

وي خاطر نشان كرد: سال گذشته قرار بود تيم ملي واترپلوي كشورمان در مسابقات ساحلي عمان حضور پيدا كند اما سفر آنها به اين رقابت ها لغو شد و در صورت موافقت كنفدراسيون شناي آسيا اولين دوره كاپ آسيا در ايران برگزار خواهد شد.

*اهدا جايزه نقدي و ايجاد انگيزه در بين كشورهاي آسيايي

وي اظهار داشت: با توجه به پهناي قاره آسيا و هزينه بالا براي حضور در مسابقات همين دليل براي تشويق تيم هاي آسيايي جهت شركت در اين رقابت ها ما بايد شرايطي را فراهم كنيم تا آنها را به شركت در اين پيكارها راغب كنيم، اهداء جوايز نقدي و رايگان بودن محل اقامت از جمله اقداماتي است كه ما مي توانيم شرايط حضور اين كشورها در ايران را فراهم كنيم.

وي يادآور شد: در حال حاضر كشورهايي همچون اندونزي، مالزي و سنگاپور از تيم هاي مطرح در اين رشته هستند و ما در نظر داريم با جذب حمايت كننده مالي و با تأمين منابع مالي شرايط حضور كشورهاي آسيايي را در اين رقابت ها فراهم كنيم./ام.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار