لحظات خوش تعطيلات نوروزي خود را با بهترين دوربيني كه شما مي‌توانيد با آن كار كنيدثبت كنيد . وقتي براي خريد يك دوربين ديجيتالي به بازار مي‌رويد حتما يكي از كارهاي مهمي كه انجام مي‌دهيد مقايسه امكانات و توانايي‌هاي دوربين‌هاي مختلف است و وقتي به مقايسه آنها مي‌رسيد به اين فكر مي‌كنيد كه كدام يك از امكانات اين دوربين‌هاي رنگارنگ بيشتر براي شما اهميت دارد.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، شايد برايتان جالب باشد بدانيد كه مردم، سراسر جهان چگونه دوربين ديجيتالي خودشان را انتخاب مي‌كنند.

البته هميشه افرادي هم هستند كه كمتر از چند ثانيه دوربين خود را انتخاب مي‌كنند و در مقابل آنها اكثريت مردم كه عمدتا تحليلگرهاي خوبي نيز هستند قرار دارد.

ـ ميزان بودجه خود را تعيين كنيد و دوربين‌هاي ديجيتال متناسب با هزينه‌اي كه مي‌خواهيد بپردازيد را مورد بررسي قرار دهيد.

پس بهتر آن است كه هر دو دسته، اين مطلب را مطالعه كنند و بتوانند از لحظات شاد و به ياد ماندني خود در نوروز امسال عكس‌هايي زيبا و خاطره‌انگيزي تهيه كنند.

ـ حتما بيش از 25 تحليل درباره دوربين‌هاي ديجيتال مورد نظر خودتان بخوانيد و از همه نظر آنها را مورد بررسي قرار دهيد و نقاط مشترك بين آنها را پيدا كنيد.

ـ از مكاني خريد خود را انجام دهيد كه اسم و رسم خوبي داشته باشد و هنگام خريد به پيشنهادات فروشنده گوش دهيد اما با دقت و هوشياري، زيرا بعضي از فروشندگان با كلمات لاتين و ناشناخته حواس مشتريان را از موضوعات اصلي كه بايد به آن توجه شود پرت مي‌كنند.

ـ دوربيني را انتخاب كنيد كه بعد از خريد از به دست گرفتن آن احساس خوبي به شما دست بدهد.

ـ دوربيني را خريداري كنيد كه از نظر اندازه مناسب باشد و بتوان راحت آن را حمل كرد.

ـ به دنبال دوربيني برويد كه نام‌آشناتر است و از سابقه خوبي برخوردار است و فقط به دنبال تبليغات نرويد.

ـ بهتر است از نظرات نزديكان، اقوام، همكاران و حتي غريبه‌ها نسبت به انتخاب مورد نظرتان آگاه شويد.

ـ دوربيني را انتخاب كنيد كه همگام با تكنولوژي پيش رفته و بتواند تا مدت‌ها با مدل‌هاي جديدتر رقابت كند.

ـ كيفيت عكسبرداري و فيلمبرداري آن را امتحان كنيد.

در آخر اميدواريم با توجه به اين چند نكته بتوانيد دوربيني ايده‌آل و متناسب با سليقه خود و تكنولوژي روز خريداري كنيد.

البته در روزهای گذشته تعدادی از برترین  دوربین های دیجیتال  و هندی کم را برای خرید در ستون خواندنی ها به شما پیشنهاد کرده بودیم که شما می توانید به این لیست نیز نگاهی بیندازید./ق پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار