فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) گفت: بعد از عملیات های موفقیت آمیز سپاه پاسداران علیه گروهك تروریستی پژاك ، در حال حاضر امینت در مرزهای شمالغرب كشور برقرار است.

به گزارش سرويس استانهاي باشگاه خبرنگاران، سردار محمد تقی اصانلو در جلسه شورای اداری استان اردبیل به منظور تجلیل از رزمندگان تیپ 37 حضرت عباس (ع) افزود: ما توانستیم با برقراری امنیت در این منطقه قسمتی از خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد امنیت پایدار را در منطقه ایجاد كنیم.

وی خاطرنشان كرد: ما هنوز باید ساز و كارهای زیادی را برای تحقق امنیت پایدار مردمی در این منطقه ایجاد كنیم تا به امنیت پایدار مردمی دست یابیم.

وی گفت: توسعه موضوعات فرهنگی ، تسلط كامل و مقتدرانه به مرزها ، آسفالت راهها در داخل مرزهای كشور برای سهولت عبور و مرور و دیگر فعالیت فرهنگی عمرانی باعث برقراری امنیت پایدار مردمی خواهد شد.

سردار اصانلو از وجود یك هزار كیلومتر جاده خاكی در مناطق مرزی شمالغرب كشور خبر داد و اضافه كرد: متاسفانه منافقان در جاده های خاكی اقدام به بمب گذاری هایی می كردند كه باید در جهت ایجاد امنیت پایدار در منطقه نسبت به آسفالت این مناطق نیز اقداماتی انجام شود.

وی اعلام كرد: كشور ما در منطقه شمالغرب مرز های مشترك طولانی با كشورهای عراق و تركیه دارد كه باید امنیت این مرزها تامین شود.

وی اظهار كرد: با اینكه پیش از این بمب گذاری هایی در مناطق شمالغرب كشور توسط گروهك پژاك انجام می گرفت اكنون حتی یك شلیك تیر نیز در این مناطق مشاهده نمی شود.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) به مبارزه چند ساله رزمندگان اسلام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گروهك پژاك اشاره كرد و افزود: طبق اعلام روسای این گروهك از رسانه ها رزمندگان اسلام مبارزانی بسیار مقتدر بوده اند.

وی به رشادت های رزمندگان تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل اشاره كرد و گفت: رزمندگان این تیپ به دلیل مسلط بودن به منطقه نیاز چندانی به توجیه نداشته و با موفقیت توانستند ماموریت های خود را به انجام برسانند. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.