کارگردان فیلم سینمایی"سنگ اول" برنبود ارتباط میان مخاطبان با سینمای کودک اشاره کرد و گفت:باید این موضوع آسیب شناسی شود که چرا مخاطب ما از سینمای کودک دیگر استقبال نمی کند.

ابراهیم فروزش،کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت:به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی "پنج عصر"از سوی وزارت ارشاد صادر شده است که ما به زودی ساخت آن را آغاز خواهیم کرد.
وی ادامه داد:"پنج عصر" در ژانر کودک و نوجوان است که تمام صحنه های آن در اصفهان فیلمبرداری می شود.
کارگردان فیلم سینمایی،‌"زمانی برای دوست داشتن"به اهمیت سینمای کودک و نوجوان اشاره کرد و اظهار داشت:بسیاری از کارگردانان پیشکسوت و صاحب نام ایران کار خود را با سینمای کودک آغاز کرده اند که متاسفانه امروزه دیگر به سینمای بزرگسال روی آورده و تمایلی به ساخت آثار کودک از خود نشان نمی دهند.
وی افزود:رسانه ها،‌مطبوعات و سینماگران آنطور که باید و شاید به این سینما روی خوش نشان نمی دهند و گرچه من معتقدم باید در این زمینه مخاطبان سینمای کودک و نوجوان آسیب شناسی شوند؛تا ببینم چرا دیگر مخاطبانی که روزی جلوی سینماها برای اکران فیلم کودک و نوجوان صف می کشیدند،امروز دیگر حتی تمایل به دیدن فیلم کودک ندارند.
کارگردان فیلم سینمایی "سنگ اول" ادامه داد:بسیاری از بزرگان سینما که کار خود را از این سینما آغاز کرده بودند،به سینمای بزرگسال روی آورده اند،‌اما من در این قضیه مقاوم هستم و باز برای سینمای کودک فیلم می سازم.
وی تاکید کرد:ایران به عنوان یکی از جوانترین کشورها از لحاظ سن و سال است که باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که قشر کودک و نوجوان ما خوراک فرهنگی می خواهند.
فروزش در پایان خاطرنشان کرد:با یک برنامه ریزی دقیق باید ارتباط دائمی را بین مخاطب و سینمای کودک برقرار کنیم./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار