چشمهاي گريان کودکان محروم، امروز چشم به راه دستهاي نوازشگري است که همواره به بهانه اي، "مهرباني" را بين خود و همنوع خود تقسيم مي کنند.

 

همزمان با برگزاری جشن نیکوکاری در سراسر استان کرمان:

مدیرکل صداو سیمای مرکز کرمان صبح امروز با حضور در یکی از پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی سطح شهر کرمان ، از این پایگاهها بازدید نمود.

سیدجواد موسوی در حاشیه این بازدید به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:

مسئله کمک به نیازمندان و حل مشکلات آنها یکی از آموزه های مهم دین اسلام است که همواره در آیات ، روایات ، سیره عملی ائمه و در کلام بزرگان دین ، بسیار به آن سفارش شده است.

وی افزود: حتی در بعضی موارد حل بسیاری از مشکلات مردم منوط به توجه آنان به مسئله کمک به نیازمندان است.

وی عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان را به عنوان یکی از نهادهای متولی امر کمک رسانی به نیازمندان ، بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این ارگان توانسته گام های بزرگی را در زمینه کمک به نیازمندان بردارد.

موسوی جشن نیکوکاری را نمونه ای از کارهای صورت گرفته ی کمیته امداد برای نیازمندان عنوان کرد و افزود: صدا وسیمای مرکز کرمان هم تاکنون در این زمینه خوب عمل کرده و توانسته اطلاع رسانی هایی خوبی را در این زمینه ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه ی جشن نیکوکاری ، کار مشترک صداو سیما و کمیته امداد امام خمینی (ره ) است، ابراز امیدواری کرد ، مردم بیش از گذشته بتوانند در این امر خیرخواهانه و پسندیده شرکت کنند تا در آستانه ی سال تحویل ، دل نیازمندان شاد گردد.

همچنین غلامرضا حسنخانی ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) در حاشیه ی این بازدید به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:

جشن نیکوکاری امسال در 3 بخش انجام می شود که یک بخش آن دیروز به عنوان زنگ نیکوکاری در مدارس با مشارکت دانش آموزان ، معلمان و مدیران انجام شد، بخش دیگر آن امروز در سراسر استان در 350 پایگاه ثابت و سیار در حال انجام است.

وی تعداد پایگاههای سطح شهر کرمان را 50 پایگاه عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه تا این لحظه با اطلاعاتی که از سایر شهرستان های استان در اختیار گرفتم نسبت به سال گذشته کمک های خوبی صورت گرفته است.

حسنخانی با اشاره به اینکه در سال گذشته 4 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک های نقدی و غیرنقدی توسط مردم جمع آوری شده ، پیش بینی کرد در سال جاری در زمینه کمک های مردمی رشد خوبی داشته باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد، مردم دیار کریمان با مشارکت فعال در این عمل انسان دوستانه سبب شوند تا شب عید بتوانیم سبد کالا و اقلام مورد نیاز کودکان یتیم نیازمند را تهیه کنیم.

جشن نيکوکاري، تنها بهانه اي است براي نزديک شدن دلها به يکديگر، تنها فرصتي است براي حضور پربار و محبت آميز مردم، تااين حقيقت بر قشر آسيب پذير و محروم جامعه آشکار شود که هيچ گاه تنها نيستند و فردا نیز پایگاههایی در مصلای سراسر استان منتظر حضور گرم همشهریان برای این عمل انسان دوستانه اند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.