رییس اداره تعزیرات حكومتی منطقه كاشان از افزایش 15 درصدی شمار پرونده های وارده امسال به این اداره نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خبرداد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران، سعید بلانی زاده امروز در گفتگو  با خبرنگاران، شمار پرونده های رسیدگی شده در سال جاری را دو هزار و 550 فقره ذكر كرد و اظهار داشت: شمار این پرونده ها سال گذشته دو هزار و 200 فقره بود.  

 وی افزود: یك هزار و 530 فقره از پرونده های رسیدگی شده در سال جاری مربوط به بخش كالا و خدمات، 930 فقره بخش تخلفات بهداشت، دارو و درمان و بقیه نیز مربوط به بخش قاچاق كالا و ارز بوده است

 وی تاكید كرد: از مجموع پرونده های وارده به تعزیرات این شهرستان، دو هزار و 450 فقره مختومه شده و احكام لازم در مورد آنها صادر شده است.   

رییس اداره تعزیرات حكومتی منطقه كاشان تصریح كرد:‌ متخلفان پرونده های تعزیرات حكومتی این شهرستان به پرداخت هشت میلیارد و 500 میلیون ریال جزای نقدی محكوم شده اند.  

 به گفته وی، افزون بر دو میلیارد و 400 میلیون ریال از جرایم نقدی در بخش كالا و خدمات، پنج میلیارد و 800 میلیون ریال آن مربوط به قاچاق كالا و بیش از 350 میلیون ریال نیز در بخش بهداشت، دارو و درمان بوده است.  

 بلانی زاده خاطرنشان كرد: تاكنون دو میلیارد ریال از میزان جزای نقدی این واحدها وصول شده است.  

 وی یادآور شد: ارزش ریالی كالاهای قاچاق مصادره شده به نفع دولت توسط این اداره نیز دو میلیارد و 900 ریال بوده است.  

 وی اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاكنون، 12 هزار و 300 قلم انواع مختلف كالاهای آرایشی و بهداشتی و 306 هزار نخ سیگار قاچاق از این منطقه كشف و معدوم شده است.  

 بلانی زاده همچنین، به اجرای طرح نظارت نوروزی نیز اشاره كرد و گفت: این اداره تمهیدات لازم به منظور تامین رفاه حال شهروندان، مسافران و گردشگران در عید نوروز را اندیشیده و در ایام تعطیلات آماده رسیدگی به تخلفات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.