معاونت بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از گردهمایی معاونین بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر به منظور ارزیابی عملکرد سالجاری و تبیین برنامه های سال آینده شانزدهم اسفند ماه در تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، شاهرضایی افزایش حجم فعالیتها، تنوع کاری و عملیاتی شدن برنامه های درمان و توانبخشی را در سراسر استانها مثبت ارزیابی کرد و افزود: با حمایت مسئولان و تلاشهای همکاران در استانها این شاهد حرکتهای هدفمندی در جهت تثبیت و افزایش سطح خدمات رسانی در حوزه سلامت بوده ایم.

وی به ضرورت سرعت بخشیدن در انجام فعالیتها و استفاده بهینه از ظرفیتهای موجود جهت ارتقای جایگاه حوزه درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر تاکید کرد و افزود: معاونت درمان و توانبخشی درسالجاری صددرصد برنامه ها در برگزاری کارگاه های آموزشی تجهیز امکانات درمانی و سازماندهی منابع انسانی به نتیجه رسیده است.

شاهرضایی در جمع معاونین بهداشت درمان و توانبخشی استانها ضمن ارزیابی و مرور فعالیتهای صورت گرفته در سال 90 ابراز امیدواری کرد که با همفکری و بررسی مسائل و مشکلات احتمالی در رفع آنها گام برداریم.

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه نامگذاری برنامه های سال گذشته تعریف و تثبیت برنامه ها بوده است امسال ارتقا و توسعه برنامه ها را مورد نظرقرار داده ایم که با زیرساختهای ایجاد شده می توان به این هدف دست یافت.

وی با بیان اینکه منابع خوبی در اختیار جمعیت هلال احمر قرار گرفته است و با توجه به برنامه ها و سیاستهای کلان جمعیت این منابع بر اساس ظرفیتهای بخشهای مختلف توزیع می شود باید با برنامه ریزیهای دقیق و منظم در جذب بیشتر منابع تلاش کرد.

شاهرضایی با اشاره به نگاه مثبت مسئولان کشوری و حمایت دولت و مجلس و همچنین همراهی و اعتقاد مردم به جمعیت هلال احمر در کمک رسانی به آسیب دیدگان سیل پاکستان و قحطی زدگان سومالی و از همه مهمتر در اختیار قرار دادن کمکهای مقام معظم رهبری برای یاری رسانی به آسیب دیدگان در حوادث به افزایش اثربخشی و بهره وری برنامه ها در بخش سلامت هلال احمر تاکید کرد.

وی ساخت ارتزهای اندام تحتانی،‌پروتزهای زیر زانو وبالای زانو، پروتزهای دست معمولی،‌کفش، صندل و کفی،‌پروتزهای سرپنجه، پروتزهای دست الکترونیک، ارتزهای اندام فوقانی و ستون فقرات را از مهمترین پروتزهای ساخت در اداره کل توانبخشی عنوان کرد.

سپس برخی از استانها مسائل و مشکلات خود را از جمله کمبود نیروی انسانی و افزایش کیفیت مواد اولیه با دکتر شاهرضایی درمیان گذاشتند و خواستار رسیدگی و ارائه راهکارهایی برای رفع مشکلات موجود شدند./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار