هفته سوم از دور برگشت رقابت هاي ليگ برتر كشتي آزاد عصر ديروز جمعه 9 دي با برگزاري چهار ديدار در شهرهاي ساري، بابل، گلوگاه و سبزوار پيگيري شد و نتايج جالبي رقم خورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در سالن مرحوم سيد رسول حسيني شهرستان ساري جدال حساس تيم هاي پيشگامان آسانسور مازندران و شهرداري ملاير به سود شاگردان امير توكليان خاتمه يافت، در سالن سردار سجودي شهرستان بابل تيم بدون شكست خونه به خونه بابل شش بر يك نفت تهران را شكست داد در گلوگاه نماينده بي مهره و ضعيف اين شهر يك شكست تحقير آميز ديگر را پذيرفت و هفت بر صفر به نماينده همدان باخت و سرانجام در سبزوار شاگردان محسن كاوه پنج بر دو سايپا تنكابن را شكست دادند.

* پيشگامان در خانه نا اميد شد

نماينده يكدست جوان و بي مهره مازندران كه اميدوار بود به لطف اتفاقات كشتي تيم پر مهره امير توكليان را در ساري شكست بدهد پنج بر دو به اين تيم باخت تا عملا شانس احتمالي صعود به جمع چهار تيم برتر ليگ را از دست بدهد اميد جلالي بهار، ولادمير خنچيگا شوويلي و رضا رجب زاده در سه وزن نخست با سه پيروزي مهم و روحيه بخش شيرازه نماينده مازندران را بهم زدند تا جايي كه حتي برد مصطفي يوسفي نماينده 74 كيلوگرم تيم پيشگامان نتوانست روحيه را به جمع آسانسور ها بازگرداند و در نهايت با دو پيروزي ديگر در اوازن 84 و 96 كيلوگرم توسط جلال زمان و گئورگي گوگشيليدزه از ملاير و پيروزي جالب اما بي تاثير جعفر شمس ناتري از پيشگامان آسانسور بر محسن بشينجي در نهايت پيروزي ارزشمند پنج بر دو را براي شاگردان امير توكليان رقم زد تا اين تيم به همراه خونه به خونه بابل به جمع چهار تيم برتر صعود كند.

* يكه تازي خونه به خونه حذف قطعي نفتي ها

تيم پر مهره و قدرتمند خونه به خونه بابل با پيروزي يك طرفه شش بر يك مقابل نفت تهران ضمن كسب هفتمين پيروزي متوالي عملا سند حذف و در واقع عدم صعود نفت را امضا كرد در اين ديدار غلامرضا محمدي از هر دو ملي پوش خود استفاده كرد اما به خارجي ها استراحت داده بود فرزاد جعفري، مسعود اسماعيل پور، مهدي تقوي، احسان لشگري، رضا يزداني و محمدرضا آذر شكيب شش پيروزي تيم غلامرضا محمدي را كسب كردندو پيمان محمدي تنها برنده نفتي ها بود در اين گروه نيز آبفاي زنجان استراحت داشت.

* قدرت نمايي مربيان ملي در سبزوار

دوم، محسن كاوه مربي زرنگ و پرحاشيه تيم ملي كه دور رفت در تنكابن تيم سايپا اين شهرستان را شكست داده بود و در دور برگشت هم همان نتيجه را تكرار كرد و با پيروزي پنج برد و مقابل ياران حامد ميرعماديان شانس اين تيم براي صعود را از بين برد.

نماينده سبزوار كه غير از دو ملي پوش خود با نفرات نه چندان مطرحي رودروي سايپا قرار گرفته بود نتايج جالب توجهي را رقم زد كه از مهمترين آنها مي‌توان به برد يكطرفه حسن رحيمي مقابل جواد داداشي، پيروز عباس گلي گرمستاني بر محسن آقاجاني، برد عجيب احسان اميني بر عليرضا گودرزي ملي پوش ايران در جهاني تركيه و پيروزي تحقيرآميز هشت بر صفر معصومي بر هادي پور عليجان درسنگين وزن اشاره كرد.

هفتمين شكست در هشتمين هفته

تيم بسيار ضعيف و نااميد كننده مجاهدان صنعت برق گلوگاه كه قهرماني ليگ دسته اول كشتي آزاد را يدك مي كشد در خانه كشتي يكطرفه و نااميد كننده هفت بر صفر را پذيرفت تا به عنوان ضعيف ترين تيم ليگ امسال لقب بگيرد در غياب صادق گودرزي، ميثم مصطفي جوكار و سعيد ابراهيمي بي شك برد عباس دباغي با ضربه فني مقابل سعيد تات مهمترين اتفاق اين ديدار سرد و يكطرفه بود در اين گروه تيم نيروي زميني ارتش به حكم قرعه استراحت داشت.

*پنجشنبه پانزدهم دي هفته چهارم از دور برگشت

اما هفته چهارم از دور برگشت رقابتهاي ليگ برتر كشتي آزاد عصر پنجشنبه همين هفته در شهرهاي زنجان گلوگاه و همدان برگزار مي شود و شهرداري ملاير نيز به خاطر حكم كميته انضباطي فدراسيون كشتي در زميني بي طرف رقابت خواهد كرد.

از گروه نخست و در زنجان دو تيم آبفاي اين شهرستان و پيشگامان آسانسور مازندران ديداري تشريفاتي برگزار مي‌كنند و تيم شهرداري ملاير در شهرستاني كه هنوز مشخص نشده ميزبان خونه به خونه بابل خواهد بود.

در گروه دوم نيز مجاهدان صنعت برق گلوگاه در خانه پذيراي تيم شگفتي ساز نيروي زميني ارتش است و تله كابين گنجنامه همدان در همدان از ثامن الحجج (ع) سبزوار پذيرايي مي كند.

اين گزارش حاكي است با توجه به مشخص شدن تكليف تيم پاياني قطعاً رقابت جذابي بين تيم محسن كاوه و شاگردان امير توكليان مشاهده خواهيم كرد و از آن طرف هم رويارويي خونه به خونه بابل با تله كابين گنجنامه همدان قطعاً جذابيت هاي زيادي در پي خواهد داشت./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار