استاندار لرستان لشکر 84 پیاده لرستان را یکی از مهمترین لشکرهای با عظمت و موفق عنوان کرد.

گزارش گروه استانهاي

باشگاه خبرنگاران

؛ حبیب اله دهمرده در مراسم معارفه فرمانده نیروی زمینی لشکر پیاده 84 لرستان گفت: ارتش مظهر قدرت و استقامت است و از خودگذشتگی لشکریان برای دفاع از کشور و ناموس جمهوری اسلامی ایران گواه این مطلب است.

وی انتخابات 12 اسفند را یک ظرفیت بالا برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: مردم غیور و همیشه در صحنه لرستان با حضور خود در صحنه انتخابات با بصیرت ، آگاهی و کار علمی و کارشناسی به ندای رهبر لبیک گفتند و حماسه خوبی به نمایش گذاشتند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز حضور نخستین یگان های لشکر 84 پیاده لرستان در هشت سال دفاع مقدس را نشانه اقتدار و سربلندی این لشکر دانست و گفت: امروز لشکر 84 پیاده لرستان با اتحاد و همبستگی و مستقر کردن نیروهای خود در مرزهای کشور افتخار بزرگی برای ایران و ایرانی بدست آورده است .

امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان با اشاره به جنگ نرم آمریکا و اسرائیل و توطئه افکنی در دیگر کشورها علیه ایران افزود: جمهوری اسلامی ایران با استقامت، همدلی و همفکری، توطئه دشمنان در منطقه را خنثی کرده و به بیداری اسلامی در میان مسلمانان دیگر کشورها پرداخته است.

در پایان این مراسم با تشکر از زحمات امیر سرتیپ حسن تقوی فرمانده سابق لشکر 84 پیاده لرستان به خاطر پیشرفت خوب این لشکر در بعد آموزشی و زرهی سلاح های سبک و سنگین، رزمایشهای مختلف تئوری و عملی امیر سرتیپ مهدی مددی به عنوان فرمانده جدید لشکر پیاده 84 لرستان منصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.