اعضاي كادر فني تيم استقلال پيش از سفر به قطر با شرايط متفاوتي روبرو شدند ، پرويز مظلومي سرمربي آبي ها در حاليكه تصور مي كرد با تمام نفراتي كه در اختيار دارد به قطر مي رود اما وي مهاجم خارجي خود را براي اين ديدار در اختيار ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، دژان يركوويچ مهاجم صرب تيم استقلال ، كه هفته پيش بلافاصله پس از حضور در تمرينات تيمي دچار مصدوميت شد نمي تواند در مقابل الريان قطرف آبي ها را همراهي كند.

اين بازيكن طي هفته گذشته در تمرينات فشرده تيمي حاضر نشد تا براي بازي آماده شود اما اين اتفاق رخ نداد و بازيكن خارجي آبي ها در نهايت تلاش مربيان و پزشكان آماده بازي نشد.

اين بازيكن كه قرار بود در خط حمله آبي ها ميداودي را همراهي كند با شرايط متفاوتي روبرو شد و در حاليكه مربيان به وي نياز اساسي دارند اما از بازي كردن محروم است پرويز مظلومي پس از مشخص شدن مصدوميت اين بازيكن و عدم حضورش در تركيب تيم در خط حمله با مشكلاتي روبرو شده است كه تصورش را نداشت.

در صورتي كه ميدوادي موفق قه گلزني نشود و خط حمله آبي ها دچار مشكل شود وي مهره ديگري را در اختيار ندارد كه از وي استفاده كند.

گفتني است ، اسماعيل شريفات ، هافبك تيم اسقلال پس از رفع مشكل خروجي اش از كشور توانست در سفر به كشور قطر آبي ها را همراهي كند.

اين بازيكن كه قرار نبود در تركيب اصلي آبي ها را همراهي كند بدليل مشكل بازيكن و نبود برهاني و يركوويچ در تركيب تيم قرار مي گيرد.

اين بازيكن كه در صورت حضور نيروهاي تهاجمي قرار بود پشت مهاجمان بازي كند در اين بازي يك خط جلوتر قرار مي گيرد./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار