رييس كميسيون فرهنگي مجلس هشتم با بيان اينكه ملت وظيفه خود را با مشاركت گسترده به انجام رساندند، گفت: اينك ما هستيم كه بايد وظيفه خود را به انجام رسانيم و دين خود را به اين ملت فهيم، قدرشناس و بصير ادا كنيم و با بعضي سخنان تلخ، شيريني اين انتخابات را ضايع نكنيم.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران غلامعلي حدادعادل نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در نطق ميان دستور خود در جلسه علني امروز شوراي اسلامي، دوشنبه (15 اسفند) با اشاره به حضور حداكثري مردم در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي گفت: مردم با حضور باشكوه و عزت آفرين در انتخابات دوره نهم مجلس شوراي اسلاميحماسه آفريده و روز درخشان ديگري را در تقويم تاريخ ايران اسلامي به ثبت رساندند.

وي ادامه داد: انتخابات، پيروزي حقيقي ملت ايران بود، مردم با همان بصيرت و عزم و اراده اي كه در نهم ديماه 88 نشان داده بودند و با همان شور و شعوري كه در 22 بهمن امسال داشتند، در صحنه انتخابات 12 اسفند شركت كردند.

حدادعادل افزود: انتخابات 12 اسفند را بايد جشن وحدت و جشن بصيرت مردم ناميد و اين پيروزي را به صاحب حقيقي اين كشور حضرت مهدي موعود (عج) و رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي و بر ملت بزرگ ارجمند ايران تبريك مي گويم.

دبيركل مجمع جهاني بيداري اسلامي در ادامه با بيان اينكه مردم ثابت كردند كه حقيقت را به درستي تشخيص مي دهند و دوست و دشمن را به دقت مي شناسند، اظهار داشت: مردم ثابت كردند كه مصالح و منافع كشور خود را مي شناسند، علاوه بر اين ثابت كردند كه موقع‌شناس هستند و تصميم درست را در لحظه درست اجرا مي كنند.

اين انتخابات نشان داد كه مردم ايران همان مردمي هستند كه در سال 57 با اطاعت از امام راحل، انقلاب اسلامي را به پيروزي رساندند و اكنون با بهره‌مندي از تجربه ارزشمند سياسي، اجتماعي و فرهنگي 33 ساله، در كوره حوادث بزرگ آب‌ديده شدند و امروز با انگيزه اي بيشتر و انديشه اي روشن تر پشت رهبري شجاع، مدير و مدبر راه پرافتخار استقلال و آزادي و جمهوري اسلامي را با اميد به فضل الهي و اطمينان از آينده اي روشن ادامه مي دهند.

حدادعادل ادامه داد: پيام ملت ايران در اين انتخابات به دشمنان اين بود كه تصور نكنيد ما مردم با تهديد و تحريم از استقلال خود دست مي‌كشيم و از ادامه راه پرافتخاري كه انقلاب اسلامي پيش روي ما گشوده است، منحرف مي شويم، اين راه راه شهيدان ماست و با نام آنها و به ياد آنها و با ايمان و آرمان آنها زندگي مي كنيم و كشور خود را مي سازيم و انشاءالله اين كشور را چشم و چراغ همه كشورهاي اسلامي خواهيم كرد.

رئيس كميسيون فرهنگي در خانه ملت، با بيان اينكه ملت وظيفه خود را با مشاركت گسترده به انجام رساندند، افزود: اينك ما هستيم كه بايد وظيفه خود را به انجام رسانيم و دين خود را به اين ملت فهيم، قدرشناس و بصير ادا كنيم و با بعضي سخنان تلخ، شيريني اين انتخابات را ضايع نكنيم.

حدادعادل در خاتمه با بيان اينكه اينجانب به همه كساني كه با راي ملت افتخار نمايندگي در مجلس نهم را پيدا كردند صميمانه تبريك مي گويم، گفت: اميدوارم مجلس نهم كه مولود حماسه افتخارآميز ملت در 12 اسفند 90 است، مجلسي مومن، انقلابي، با اخلاق و واقع بين باشد.

مجلسي در مسير رهنمودهاي مقام معظم رهبري و وفادار به آرمانهاي امام راحل و در خدمت مردم و يار و ياور دولت در خدمتگزاري به مردم، مجلسي كه بتواند نمونه مردم سالاري ديني در بيداري اسلامي و جهان اسلام باشد./س2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار