سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي گفت: بازي پلي آف ما مقابل پتروشيمي بندر امام حكم دربي را دارد و با وجود قدرت اين تيم و مهره هايش براي باختن با آن روبرو نمي شويم.

بهرام رمضان در گفتگو با

خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران

در مورد بازي هاي پلي آف تاكيد كرد: در مرحله پلي آف ليگ بايد با پتروشيمي بندر امام تيم همشهري صنايع روبرو شويم و به اين ترتيب علاوه بر حساسيت هاي پلي آف اين بازي حكم دربي را خواهد داشت و ما براي حيثيت خودمان با تمام وجود بازي مي كنيم تا در صورت امكان برنده باشيم.

وي ادامه داد: پتروشيمي تيم خوب و پرمهره اي است كه ساختار متفاوتي به عنوان يك تيم ريشه اي و استخوان دار دارد اما ما هم براي باختن به مصاف اين تيم نمي رويم.

*بازگشت اميراميني به تمرينات

وي درباره وضعيت امير اميني بازيكن مصدوم تيم تاكيد كرد: اميني از فردا 15 اسفند به تمرينات باز مي گردد، اين بازيكن در ديدار برابر گرگان با توجه به شرايط خاص آن بازي و گل نشدن توپها، بسيار عصباني بود و در همين حالت به يك ميز آهني مشت كوبيد كه فكر مي كرد چوبي است با شكستن دست اميني اين بازيكن يك ماه از بازي دور بود و عملا از اين ماجرا لطمه خورديم چرا كه گارد راس با تجربه خود را از دست داديم.

از طرفي وي با اين حركت به خودش هم جفا كرد در حالي كه نزديك يك ماه از بازي صنايع ماهشهر و گرگان مي گذرد رمضان براي اولين بار در مورد اتهامات مطرح شده پس از آن ديدار و بحث باخت محمدي صنايع اظهار داشت: ذوب آهن هم با شرايطي مشابه در گرگان شكست خورد، دانشگاه ازاد با يك پرتاب ثانيه ي اخر بازي را برد و مهرام نيز به سختي گرگان را شكست داد.

كساني كه آن صحبت ها را مطرح كردند به دنبال بهره برداري خاص از نتيجه بازي ما بودند،‌ در حالي كه نتيجه آن ديدار هيچ ربطي به صعود تيم ها به پلي آف نداشت و سرنوشت تيم دست خودش بود.

رمضان اشاره كرد: دليل عمده نتيجه نگرفتن ما در آن بازي سرماي سالن بود بازيكنان ما از 23 پرتاب 3 امتيازي يك پرتاب را گل كرده و از 25 پنالتي يك پنالتي گل شد.

اين يعني مرگ يك تيم، به هر حال تيم ما از منطقه گرمسيري به گرگان رفته و به اين شرايط عادت نداشت.

وي افزود: برعكس تصور تيم ها در گرگان به خاطر تماشاگران نمي بازند و سرماي هوا مشكل اصلي است. در كل سالن گرگان مشكل گرمايش و سرمايشي دارد كه خود بازيكنان آن به اين شرايط به خاطر تمرينات هر روزه عادت دارند.

رمضان تاكيد كرد: در هر حال برخي از شرايط به وجود آمده بهره برداري كردند اما اينكه اين بخش ها پي گيري نشد به خاطر اين بود كه حرفها پايه و اساس نداشتند من هم به همين دليل در پاسخ به سوالات خبرنگاران در آن زمان هيچ واكنشي نشان ندادم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار