وزير راه و شهرسازي گفت: اعتقاد راسخ بر حمايت از صنعت حمل و نقل هوايي داريم و برگزاري جلسات منظم هفتگي و واگذاري امور به بخش خصوصي در حمل ونقل هوايي دليلي بر توجه ويژه به اين بخش است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت راه وشهرسازي، علي نيكزاد كه در مراسم توديع و معارفه مدير عامل شركت فرودگاه هاي كشور سخن مي گفت، با اشاره بر اينكه انتظارم از شركت فرودگاه ها برنامه ريزي موثر، هدف دار و نظامند در ارتقاي صنعت هوايي است بر ارتقاي سرويس دهي و استفاده از ظرفيت سرمايه گذاري در فرودگاه ها تاكيد كرد.

وزير راه و شهرسازي ضمن تاكيد بر لزوم توجه خاص شركت فرودگاه‌ها به فرودگاه امام خميني (ره)، اظهار كرد: اهتمام براي بالا بردن توانمندي فرودگاه امام به لحاظ شآن، عظمت و حقي كه امام برعهده ما و بشريت دارد لازم است.

وي تصريح كرد: از اهداف اساسي وزارت راه وشهرسازي توسعه فرودگاه ها، ارتقاي سرويس دهي، توجه جدي به بالابردن درآمد فرودگاهي و باز كردن آسمان بسته ايران با همكاري ساير ارگانهاي مربوط است.

 نيكزاد در اين مراسم با يادآوري اينكه مهندس اسماعيلي (مدير عامل سابق شركت فرودگاه ها) فردي متدين و علاقه مند هستند، ابراز داشت: وقتي با وي صحبت شد با روي گشاده موضوع را پذيرفت و مدير عاملي شركت فرودگاه ها به آقاي رسولي نژاد به عنوان فردي متعهد، مسلط بر وضعيت حمل ونقل هوايي همراه با عشق و ايمان و از درون شركت فرودگاه ها سپرده شد كه اميدوارم اعضاي هيات مديره، مديران و كاركنان اين شركت همكاري با وي داشته باشند.

وي ادامه داد:‌ همچنين حضور جدي شركت فرودگاه‌ها در مباحث تخصصي كه موجب بالا رفتن درآمد فرودگاهي و باز كردن آسمان بسته ايران مي‌شود، جزو خواسته‌هاي ما از مديرعامل جديد است.

وزير راه و شهرسازي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به حضور مقتدرانه مردم ايران در نهمين انتخابات مجلس شوراي اسلامي، اظهار داشت: صنعت حمل و نقل هوايي مثلثي كه با تجميع سه ضلع آن خدمت به مردم و ايمني پرواز شكل مي‌گيرد.

وي ادامه داد: يكي از ضلع‌هاي اين مثلث، سازمان هواپيمايي كشوري است كه با قوانين و مقررات ايمني و امكان انتقال دانش، نقش حاكميت را در صنعت ايفا مي‌كنند.

وزير راه و شهرسازي بيان كرد: ضلع ديگر اين مثلث شركت‌هاي هواپيمايي هستند كه تلاش مي‌كنند سرويس‌دهي منظم، ايمن و مطلوب داشته باشند.

نيكزاد اضافه كرد: ضلع سوم مثلث مذكور شركت فرودگاه‌هاي كشور است كه با اجراي قوانين مراقبت پرواز و مسائل حفاظتي سعي مي‌كند سفري ايمن براي مسافران فراهم شود.

نيكزاد خطاب به مديرعامل جديد شركت فرودگاه ها با اشاره به لزوم رفتار همراه با عدالت و تواضع با مردم و كارمندان گفت: مديران و كاركنان اين شركت را به شما مي سپارم و احترام به مردم واجب است و شما و اعضاي هيات مديره همانطور كه در شان مردم و مديران هوايي است خدمت كنيد.

بنابر اين گزارش محمود رسولي‌نژاد مدير عامل شركت فرودگاه هاي كشور از سال 1387 معاون عمليات هوانوردي شركت فرودگاه‌هاي كشور بوده است.

وي كه همچون اسماعيلي اهل مشهد مقدس است، داراي 28 سال سابقه كار و مدارك تحصيلي چون كارداني مراقبت پرواز، كارشناسي مراقبت پروز و كارشناسي ادبيات انگليسي است.

رسولي‌نژاد پيش از اين مديركل فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) و معاون فرودگاه امام نيز بوده است.

وي هم‌اكنون رئيس كميته مقابله با تحريم و عضو دبيرخانه دائمي مديريت فناوري و نوآوري رياست‌جمهوري نيز است.

رسولي‌نژاد دوره‌‌هاي مدريتي چون مديريت استراتژي و دور تخصصي صنعت را در كشور‌‌هاي سنگاپور و فرانسه و دانشكده صنعت هوانوردي ايران گذرانده است./عب

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار