نمايشگاه تجسمي از آثار هنرمندان برجسته تجسمي ايران به نفع كودكان يتيم ايدز در نگارخانه مميز برگزار شد.

محمود رجايي مدير برگزاري نمايشگاه هنرمندان معاصر به خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن خيريه توان ياب از سال 78 به ثبت رسيده است.

وي خاطرنشان كرد: اين انجمن با اهداف متعددي از جمله حمايت و ياري آسيب ديدگان اجتماعي(احياي ارزش ها) حمايت از كودكان معلول جسمي و حركتي(توان ياب) تشكيل شده است.

رجايي ادامه داد: در ادامه تاسيس اين انجمن نگارخانه اي نيز با عنوان آشيان مهر در راستاي اهداف انجمن خيريه توان ياپ گشايش يافت.

مدير نگارخانه آشيان مهر گفت: در سال 63 نيز اولين مهد كودك از سوي انجمن خيريه توان ياب در جهت خدمت و حمايت از كودكان معلول جسمي و حركتي و نيز كودكان يتيم ايدز و مادران ايدز نيز تاسيس شد.

وي خاطرنشان كرد: اين انجمن به كودكان معلول جسمي و حركتي و نيز كوكان يتيم ايدز از بدو تولد تا 16 سالگي خدمات رايگان درماني را ارائه مي دهد.

رجايي اظهار داشت: در ادامه فعاليت هاي انجمن خيريه توان ياب با هنرمندان تجسمي رايزني هايي را داشته ايم.

وي گفت :‌بر اساس ايجاد اين بسترسازي براي همكاري هنرمندان هنرهاي تجسمي بر آن شديم تا اطلاعاتي در جهت فعاليت اين انجمن به هنرمندان رشته هاي مختلف هنري ارائه دهيم.

رجايي گفت: در نمايشگاه كنوني كه با آثار هنرمندان معاصر برگزار شده است بيش از 63 اثر از هنرمنداني چون مرحوم محمد علي ترقي جاه، پرويز كلانتري و غيره به نمايش گذاشته شده است.

وي اظهار داشت: البته حدود 500 اثر از سوي هنرمندان معاصر به اين انجمن اهدا شده است كه به نفع كوكان يتيم ايدز فروخته خواهد شد.

وي گفت: اين نمايشگاه تا 15 دي در نگارخانه استاد مميز خانه هنرمندان ايران ادامه دارد./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار