انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي شيراز طي بيانيه اي اعلام كرد: قیام نه دی نشان داد که امام خميني (ره) راهی را بنا نهاده که تا ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهدداشت و در این مسیر هیچ کس را یارای سنگ اندازی و ایجاد وقفه نخواهد بود.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت گراميداشت سالروز حماسه 9 دي بيانه اي را به شرح زير صادر كرد:


ایران اسلامی در سه دهه حیات پر برکت نظام جمهوری اسلامی روزهای تلخ و شیرین زیادی داشته و انقلاب ما روز های سرنوشت سازی را پشت سر گذاشته است و فتنۀ پس از انتخابات سال 88 توسط عده ای خود فروخته و حماسۀ 9 دی ماه ملت با بصیرت ایران در مقابله با این فتنه، از آن نمونه بوده است و در عاشورای 88 همگان ماهیت فتنه گران را شناختند و در روز 9 دی آن سال پرفراز و نشیب یكبار دیگر مستکبران دنیا اقتدار مسلمانان را به چشم دیدند و غبار فتنه به وسیله طوفان بصیرت امت اسلامی از میان جامعه موحدان رخت بر بست و این روز پرشكوه به فرموده امام عاشقان برگ زرینی دیگر بر تارك ایران اسلامی شد.


این حماسه ملت ايران با همه تحليل‌ها و بررسي‌ها يك نكته مهم داشت و آن اين بود كه نشان داد مردم ايران همچنان زنده و بيدار و پا در ركاب و آماده اطاعت از ولي خود در صحنه حضور دارند و دست از آرمان‌هايش بر نخواهند داشت.


مردم فتنه 1388را نه در مقابل دولت که در مقابل نظام، اسلام، ولايت و جمهوريت ديدند و فراتر از سلايق و علايق، در وسط ميدان حضور يافتند و به تثبيت آن حماسه، در تاريخ همت گماشتند.


مردم در 9 دي ماه سال 88 با يك حضور به ياد ماندني، خواسته و اعتقادات خود را يك بار ديگر بيان كردند و از يك امتحان بسيار دشوار سربلند بيرون آمدند؛ اما بايد دانست كه دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌اي دست از دشمني برنخواهند داشت؟ لذا بايد با بصيرت و درك انقلابي، حوادث و اتفاقات و حضوري مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولايت و رهبري راه را همچون گذشته گم نكنيم تا كشتي نجات ملت‌ها را با گذر از طوفان‌ها و موج‌هاي خطرناك به ناخداي اصلي آن حضرت بقية‌الله الاعظم (عج) بسپاريم و تا بحال دشمن هرگاه تصمیم به شکست ایران اسلامی گرفته است، سعی كرده تا با به بازی گرفتن برخی افراد سست عنصر و عده ای نا آگاه در وحدت و انسجام اسلامی مردم میهن عزیزمان خلل ایجاد نماید، غافل از اینکه مردم کشورمان در اطاعت از ولایت فقیه و حمایت از مواضع اسلام چون کوه استواراند.


تاریخ ایرانمان نشان داده است که هروقت دشمن با نیرنگ و توطئه سعی در ایجاد وقفه در مسیر پیشرفت انقلاب را داشته است ملت غیور ایران اسلامی به پشتیبانی ولی فقیه مشت محکمی شده اند در دهان استکبار و تمام نقشه‌های شومشان را بر باد داده اند.

قیام نه دی نشان داد که امام امت (ره) راهی را بنا نهاده است که تا ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت و در این مسیر هیچ کس را یارای سنگ اندازی و ایجاد وقفه نخواهد بود./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار