نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور مردم ولایتمدار گیلان دیروز همزمان با دیگر نقاط میهن اسلامی مان در رشت و 10 حوزه انتخاباتی این استان برگزار شد .

مهدی سعادتی استاندار گیلان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان ضمن قدردانی از مشارکت حداکثری مردم فهیم این استان در انتخابات مجلس گفت : مردان و زنان فهیم و ولایتمدار مناطق شهری وروستایی این استان دیروز پای صندوق های اخذ رای حاضر شدند و علاوه بر انتخاب نمایندگانی اصلح مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی زدند .

 

بر اساس آخرین گزارش دریافتی از ستاد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا این لحظه در لنگرود مهرداد لاهوتی با 22 هزار و 902 رای ، در صومعه سرا حمیدرضا خصوصی ثانی با 39 هزار و 135 رای ، در آستارا صفر نعیمی با 24 هزار و 62 رای ، در آستانه اشرفیه محمد حسین قربانی با 22 هزار و 77 رای ، در بندر انزلی حسن خسته بند با 21 هزار و 286 رای ، در رودبار عطاء ا.... حکیمی با 27 هزار و 728 رای و در فومن ناصر عاشوری قلعه رودخانی با 47 هزار و 379 رای حایز بیشترین آرای ماخوذه شدند . وی افزود : کار شمارش آرای سایر حوزه های انتخابیه همچنان ادامه دارد.

گیلان 13 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.