نيما دهقان گفت: اعضاي شوراي حمايت با وجود پيگيري هاي مكرر ما از روابط عمومي معاونت هنري براي حضور در برنامه مجله تئاتر تاكنون جوابي نداده اند.

نيما دهقان تهيه كننده برنامه مجله تئاتر در خصوص برنامه امشب شنبه 13 اسفند به

خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران

گفت: موضوعي كه براي امشب از پيش تعيين كرده بوديم مسئله شوراي حمايت بود و از چند وقت گذشته براي دعوت ميهمان اقدام كرديم اما متاسفانه هيچ جوابي دريافت نكرده ايم.

وي افزود: من از طريق روابط عمومي معاونت هنري براي هماهنگي اين ميهمان اقدام كردم و همچنان منتظر پاسخم اما گويا هيچ كدام حاضر به شركت در اين برنامه و پاسخگويي به سوالات ما نيستند.

دهقان ادامه داد: به دليل حضور نيافتن اعضاي شوراي حمايت در برنامه مجله تئاتر تصميم گرفتيم با كارگردان ها آغاز كنيم و به همين خاطر از حسين كياني رئيس كانون كارگردانان خانه تئاتر براي حضور در اين برنامه دعوت به عمل آورديم.

تهيه كننده مجله تئاتر اظهار داشت: با تعدادي از كارگردان هايي كه به نوعي با اين شورا در ارتباط هستند نيز گفتگوهايي داشتيم كه به صورت توليدي گرفته شده و امشب پخش مي شود.

وي در خصوص اين كارگردان گفت: كارگراناني چون منيژه محامدي، ايوب آقاخاني، سيروس همتي، مسعود موسوي، حسن باستاني، محمودرضا رحيمي، محمد بي ريا، از كارگرداناني هستند كه نظر خود را در رابطه با اين شورا بيان كرده اند.

دهقان در رابطه با نقد نمايش اين هفته تصريح كرد: به علت حضور حسين كياني در برنامه امشب نمايش مشروطه بانو به نويسندگي و كارگرداني وي كه هم اكنون در تالار اصلي تئاتر شهر به روي صحنه است نقد و بررسي مي شود.

وي ابراز كرد: از امشب گزارش هايي در برنامه خواهيم داشت كه مروري بر تئاتر در سال 90 است و هر هفته بررسي مي شود.

دهقان خاطرنشان كرد: تلاش مي‌كنيم در برنامه امشب با ايرج راد مديرعامل خانه تئاتر ارتباط زنده برقرار كنيم و در خصوص مسئله شوراي حمايت گفتگو خواهيم داشت.

گفتني است، برنامه مجله تئاتر امشب ساعت 20 و سي دقيقه از شبكه 4 سيما پخش مي‌شود./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار