تیم والیبال گیتی پسند اصفهان در بازی هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور توانست در خانه خود تیم والیبال میزان خراسان را شکست دهد.

غلام رضا مومنی مقدم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به آنکه اولین بازی خانگی خود را پس از سه باخت خانگی را برگزار می کردیم این دیدار برای ما از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود و شاگردانم دارای استرس زیادی بودند اما خوش بختانه توانستیم مقابل تیم میزان خراسان نتیجه ای خوب را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: ما در 2 ست اول دیدار عالی بودیم اما در ست سوم به این مصدومین دریافت کننده تیم مجبور به تعویض وی شدیم و از محمد ترکاشوند که جزو بازیکنان بزرگ محسوب می شود استفاده کردیم و با توجه به آن که وی هنوز به اوج آمادگی نرسیده ما این ست را به حریف واگذار کردیم در ست چهارم با بهره گیری از بازیکنان خارجی و انجام چند تعویض حریف را شکست دادیم.


وی گفت: تیم میزان خراسان جزو تیم های بزرگ و خطر ساز لیگ محسوب می شود آنها در سرویس و حمله عالی کردند به هیچ عنوان نمی توان از مشهدیها به عنوان یک تیم از پیش بازنده یاد کرد.


*سرمربی تیم والیبال میزان خراسان: شاگردانم خیلی دیر به خود باوری رسیدند


جبار قوچان نژاد گفت: مادر بازی روز گذشته مقابل تیم گیتی پسند اصفهان یک بازی سنگین و حساس را برگزار کردیم و سربلند باختیم.


وی افزود: در ترکیب تیم والیبال گیتی پسند ملی پوشان قدرتمند کشورمان حضور دارند کسی یک ست از آنها حاکی از عملکرد خوب شاگردانم است البته ما توانایی برد حریف را هم داشتیم اما شاگردانم در ست های اول و دوم در شرایط روحی خوبی قرار نداشتند.


وی گفت: تاخیر شاگردانم در رسیدن به خود باوری عامل اصلی باخت ما بود. متاسفانه در ست چهارم دیدار بازیکن خارجی ما نتوانست موفق عمل کند، وی بدون برنامه و تمرکز اسپک می زد و حضور وی نتیجه را به نفع حریف تغییر داد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار