پیشکسوت تیم استقلال، شرایط این تیم را برای بازی با شهرداری یاسوج ایده آل می داند وی معتقد است که حضور شهرداری در مرحله نیمه نهایی نگاه ها را به این بازی تغییر داده است زیرا حضور این تیم در این مرحله نشان از انگیزه آنها برای حضور در فینال دارد.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: استقلال باید در همان ابتدای بازی شرایط را به نفع خود تغییر دهد این تیم باید با تاکنیک دیدار با نفت تهران و پرسپولیس به مصاف این تیم یاسوجی برود. زیرا اعضای تیم حریف می توانند استقلال را در همان ابتدا غافلگیر کنند .

وی افزود: این بازی بهترین میانبر برای حضور در رقابتهای آسیایی است استقلال باید بداند در این بازی ممکن است اولین موقعیت، آخرین آن باشد و اگر دروازه شان باز شود ممکن است دیگر نتوانند جبران کنند.

ماجدی تصریح کرد: اگر استقلال این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد می تواند قهرمان شود و این اتفاق قطعا رخ می دهد زیرا این بازی بسیار سخت است.

وی اظهار داشت: با توجه به شناختی که از شهرداری وجود دارد این تیم خط هافبک و خط حمله شرایط خوبی دارد و آبی ها باید در این مورد شرایط را مورد بررسی قرار دهند تا در این بازی مثل دیدار با سایپا مهر فرصت سوزی نداشته باشند؛ زیرا در آن بازی هم سایپا مهر علی رغم بازی خوبش، خود زنی کرد و استقلال تمام موقعیتهایش را به آسانی از دست داد.

بازیکن قدیمی استقلال ادامه داد: نتیجه این بازی در خط میانی مشخص می شود، سرپرست استقلال باید به لحاظ قدرتی با تیم حریف برابری کند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار