فراخوان بخش پژوهش های قرآنی بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در دو محور قرآن و بیداری اسلامی و تکامل جامعه بشری منتشر شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

گفت: دبیرخانه این دوره از مسابقات از همه نویسندگان صاحب نظران و پژوهشگران حوزه و دانشگاه برای ارسال آثار و مقالات حداکثر تا 15 اردیبهشت ماه سال 91 دعوت کرده است.

ربیعی افزود: عناوین و موضوعات در بخش قرآن و بیداری اسلامی شامل 16 بخش که مي توان به شاخصه ها و مبانی بیداری اسلامی از منظر قرآن کریم و راهکارهای تحقق بیداری اسلامی بر مبنای آموزههای قرآن کریم اشاره کرد.

وی عناوین و موضوعات در بخش قرآن و تکامل جامعه بشری را در 12 بخش عنوان کرد و افزود: ماهیت کمال و سعادت از دید گاه قرآن کریم و ویژگی انسان کامل از دیدگاه قرآن کریم با بررسی مصادیق آن را از جمله موضوعات دانست.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف ادامه داد: نویسندگان و پژوهشگران باید آثار و مقالات پژوهشی خود را در موضوعات تعیین شده براساس شیوه نامه نگارش موجود در سایت همایش پژوهشهای قرآنی مسابقات بین المللی قرآن کریم به رشته تحریر در‌آ‌ورده و به یکی از دو روش فایل PDF , WORD به وسیله پست پیشتاز و یا از طریق سایت WWW.MFSO.IR ارسال کنند.

وی اضافه کرد: پژوهشگران باید آثار خود را تا 15 اردیبهشت ماه سال آینده به نشانی تهران خیابان ولیعصر (عج) خیابان نوفل لوشاتو دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم دبیرخانه بخش پژوهشهای قرآنی ارسال کنند و یا جهت اطلاع بیشتر به سایت WWW.QURANIRAN.IR و WWW.MFSO.IR و یا تلفن 021-66710761 مراجعه کنند.

گفتنی است نتایج بررسی مقالات 20 خرداد 1391 اعلام خواهد شد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار