كاپيتان تيم ملوان بندر انزلي گفت: مسئولان قول داده اند كه مشكلات مالي مان را حل كنند و قرار شده تا زماني كه از اردوي تهران به ملوان برگرديم پول به حساب مان واريز شود.

بابك پور غلامي در گفتگو با

خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران

گفت: 2 روز است كه در تهران اردو زده ايم و مشغول تمرين و آمادگي براي مسابقات آينده هستيم تا بتوانيم حضوري درخشان در ادامه رقابت هاداشته باشيم.

وي افزود: سه شنبه نهم اسفند با تيم پيكان ديداري دوستانه و تداركاتي داشتيم كه در آن ديدار عملكرد خوبي نداشتيم و متأسفانه شكست خورديم.

كاپيتان تيم ملوان بندر انزلي تأكيد كرد: پيكان عملكرد خوبي داشت و تيم قدرتمندي بود ضمن اينكه ما نيز در آن ديدار از تمام توانايي هاي خود استفاده نكرديم و متأسفانه بازي را واگذار كرديم تا به فكر رفع نقاط ضعف خود بيفتيم.

پورغلامي تصريح كرد: فردا 11 اسفند نيز پارسه ديدار خواهيم داشت و اميدوارم كه بتوانيم در اين ديدار عملكردي متفاوت داشته باشيم و موفق شويم اين تيم را شكست داده و با انرژي و روحيه بيشتري به ادامه اردو و تمرينات بپردازيم.

وي در خصوص مسائل مالي تيم عنوان داشت: مسئولان قول داده اند كه مشكلات مالي تيم هر چه سريعتر حل شود و تا قبل از اينكه از اردوي تهران به انزلي برگرديم پول به حسابمان واريز شود.

*سعيد يوسف زاده: انگيزه زيادي براي رويارويي با تيم دنيورزاده داريم

ديگر بازيكن تيم ملوان بندر انزلي داشت: بازي تداركاتي نخستمان را مقابل تيم پيكان با نتيجه 2 هر يك واگذار كرديم و در ديدار بعدي مان به مصاف تيم دنيورزاده مي رويم.

وي در خصوص مسائل مالي تيم نيز گفت: مشكلات مالي حل نشده است ولي مسئولان قول داده اند 10 درصد قراردادمان را به زودي به حسابمان واريز كنند.

وي در خصوص وضعيت مصدوميت در تيم ملوان گفت: سعيد سالارزاده بازيكن مصدوم ماست ولي در تمرينات حضور پيدا مي كند و به صورت گروهي با ما تمرين مي كند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار