نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه انشقاق ميان اصولگرايان به ضرر آنها است گفت: عدم وحدت ميان جريانات اصولگرا به نفع جريان انحرافي و فتنه تمام مي شود.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران زهره الهيان نماينده مردم تهران در مجلس هشتم در كنفرانس خبري درستاد انتخابات كشور گفت: از حوزه انتخابيه تهران و در قالب ليست جبهه متحد اصولگرايي در انتخابات پيش رو شركت خواهم كرد.

الهيان در خصوص حضور زنان در مجلس شوراي اسلامي افزود: زنان به عنوان يكي از كليدي ترين اعضاي جامعه نقش تاثير گذاري را ايفا مي كنند لذا بايد بستر و زمينه حضور زنان در انتخابات مجلس نهم به گونه اي فراهم شود تا مطالبات اين قشر نيز همچون مردان درجامعه پيگيري شود.

وي خاطرنشان كرد: به طور حتم با حضور زنان در مجلس قوانين موثري در راستاي تحكيم بنيان خانواده و زنان تصويب مي شود كه اين امر در شكل گيري نقش اجتماعي زنان تاثير بسزايي دارد.

نماينده مردم تهران با اشاره به اختلاف جبهه متحد اصولگرايي و جبهه پايداري گفت: انشقاق ميان گفتمان اصولگرايي به نفع جريان فتنه و انحرافي خواهدبود لذا اين دو جبهه بايد هرچه سريعتر در راستاي وحدت همه جانبه وارد عمل شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار