سری جدید برنامه "دلنوازان" به تهیه‌کنندگی مرتضی مومنی ایام نوروز از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما: "دل‌نوازان" محصول گروه فرهنگی و اجتماعی شبکه چهار است و در 52 قسمت 30 دقیقه‌ای شامل پخش موسیقی سنتی و محلی همراه با دکلمه اشعار توسط ژاله صادقیان و معرفی شاعران اشعار متن برنامه می باشد.

مرتضی مومنی، تهیه‌کننده برنامه گفت: قرار است 26 قسمت از برنامه در دو بخش سنتی و محلی در ایام نوروز پخش شود.تولیدموسیقی های محلی به زبان های خراسانی،لرستانی و بلوچستانی به پایان رسیده است و تدوین موسیقی های سنتی برنامه در حال انجام است.

وی افزود: اساتیدی چون سالار عقیلی ، امین اله رشیدی و صديق تعريف از جمله خوانندگانی هستند که در سری جدید "دل‌نوازان" به اجرای موسیقی می‌پردازند.

این برنامه شامل لوکیشن‌های متفاوتی از آرامگاه خیام،فردوسی،عطارنیشابوری و همچنین شهرهای همدان، یزد و کرمان است.

دل نوازان یکی از برنامه های با سابقه موسیقیایی تلويزيون است که توانسته است طی سالهای گذشته با نشان دادن تصوير و صداي بزرگان موسيقي سنتي به‌نيازهاي علاقه‌مندان اين حوزه پاسخ دهد. دلنوازان برنامه‌اي شنيداري است، اما به همان اندازه كه به آواها و نواها توجه دارد، به وجوه بصري هم اهميت مي‌دهد. در دلنوازان در كنار موسيقي سنتي تصاويري زيبا از اماكن تاريخي ايران را می توان شاهد بود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار