رئيس انجمن راگبي گفت: براي اينكه بتوان به شرايط ايده آل و صد در صد در اين رشته ورزشي رسيد بايد شرايط سخت افزاري و امكانات مورد نياز آن فراهم شده و ما بتوانيم از حداكثر ظرفيت هاي موجود استفاده كنيم.

حسن ميرزا آقا بيگ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: جلسه برگزار شده با پيشكسوتان حاضر در اين رشته ورزشي از اهميت بسزايي برخوردار بود و باعث شد تا انجمن براي انجام برنامه ريزي طرح هاي مورد نظر خود با دقت و توجه بيشتر حركت كند.

وي گفت: يكي از بحث هاي اصلي در اين نشست به مشكلات سخت افزاري چون زمين استاندارد مربوط مي‌شد كه اين مسئله در حال حاضر از معضلات حاضر در اين رشته است.

ميرزا آقابيگ تصريح كرد: براي اينكه بتوان به شرايط ايده آل و صد در صد در اين رشته ورزشي رسيد بايد شرايط سخت افزاري فعاليت در آن بهتر فراهم شده و امكانات خوبي در اختيار ورزشكاران قرار بگيرد تا بتوان از اين طريق از حداكثر ظرفيت هاي موجود استفاده و بهره برداري داشته و با توان بالاتر پيش رفت قطعاً بدون داشتن امكانات نمي‌توان از ظرفيت هاي حاضر استفاده كرد و ما در حال حاضر در تلاش و مذاكره هستيم تا بتوانيم زمين مجموعه تختي را در اختيار گرفته و از اين طريق در جهت توسعه بهتر اين رشته حركت كنيم./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار