رييس دادگستري استان تهران با اشاره به انتخابات پيش رو مجلس شوراي اسلامي گفت: با توجه به وظايف قانوني قوه قضائيه موظفيم در رابطه با پيشگيري از جرائم احتمالي انتخابات برنامه ريزي نمائيم و هم خود را مصروف داريم تا با نهايت وقت و دلسوزي و نيز بدون دخالت در كار مجريان و ناظران، وظايف قانوني خود را در اين خصوص به نحو احسن انجام دهيم.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي و ارتباطات دادگستري كل استان تهران؛ سيد عليرضا آوايي رئيس كل دادگستري و هيئت همراهدر بازديد از حوزه قضايي شهرستان رباط كريم گفت: معارف ديني ما سرشار از دستورالعمل هاي متعالي اخلاقي در رابطه با نحوه مواجهه با مردم و انجام رفتارهاي شايسته، مودبانه، كريمانه، متواضعانه و منصفانه با آنان است و چنانچه ما در اين خصوص از مشي بزرگان دين تبعيت و پيروي كنيم، در ادعاهايمان مبني بر پيرو آن بزرگواران صرف داشتن معارف متعالي و ادعاي فراوان، مشكلي از ما و مردم جامعه را حل نخواهد كرد.
آوايي در ادامه با تاكيد بررعايت موازين اخلاقي مسئولان قضايي در برخورد با ارباب رجوع گفت:همه مسئولان قضايي بايد با برخورد با ارباب رجوع حسن سلوك را رعايت كنند چرا كه رعايت اين موازين اخلاقي هيچ مغايرتي با داشتن قاطعيت و جدي بودن در كار ندارد.

وي با اشاره به انتخابات پيش رو مجلس شوراي اسلامي افزود: با توجه به وظايف قانوني قوه قضائيه موظفيم در رابطه با پيشگيري از جرائم احتمالي انتخابات برنامه ريزي نمائيم و هم خود را مصروف داريم تا با نهايت وقت و دلسوزي و نيز بدون دخالت در كار مجريان و ناظران، وظايف قانوني خود را در اين خصوص به نحو احسن انجام دهيم.

در اين نشست آوايي ضمن پاسخگويي به برخي از مشكلات مطروحه در جهت رفع مشكلات اين حوزه قضايي در حد مقدورات قول مساعد داد.

لازم به ذكردر اين بازديد ،جاسبي رياست هيئت نظارت و ارزيابي، عزيزاللهي معاونت اداري و مالي و پشتيباني، پورزارع سرپرست حفاظت و اطلاعات و طاهريان سرپرست آمار و انفورماتيك دادگستري كل استان تهران نيز حضور داشتند.

گفتني است در اين بازديد حضرتي، رئيس دادگستري و حجت الاسلام و المسلمين رشيدزاده دادستان عمومي و انقلاب شهرستان رباط كريم، گزارشي در قالب عملكرد، اقدامات و مشكلات جاري را خطاب به مسئولين حاضر در جلسه بيان كردند.

رئيس كل دادگستري استان تهران و هيئت همراه در پايان بازديد از حوزه قضايي رباط كريم بطور جداگانه با فرماندار و امام جمعه شهرستان رباط كريم ديدار و در نشستي صميمي، مسائل و مشكلات منطقه را از بعد قضائي مورد بررسي قرار دادند./خ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار