دبير فدراسيون نجات غريق و غواصي و نيز مسئول رسيدگي به امور غواصي اين فدراسيون از برخورد قاطع با مدرسين غواصي كه از آيين نامه و قوانين پيروي نمي كنند، خبر داد.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، فدراسيون نجات غريق براي اينكه از سودجويي برخي مدرسين و افراد غيرمسئول در رابطه با آموزش غواصي جلوگيري نمايد با متخلفان برخورد قاطع مي كند و در صورت لزوم از نيروي انتظامي نيز كمك خواهد گرفت.
حبيب خميجاني كه مسئول رسيدگي به امور غواصي و متخلفين اين رشته مي باشد اظهار داشت: تا به امسال شواهد بسياري از تخلف برخي از مدرسين غواصي و همچنين برخي از كلوپ هاي غواصي در سراسر كشور ديده شده است كه باعث شد فدراسيون وارد عمل شود و امور مربوط به اين ورزش را با دقت بيشتري زيرنظر بگيرد.
حبيب خميجاني تاكيد كرد: از سال 90 قوانيني براي آموزش غواصي در كشور در نظر گرفته شده است كه باعث نظم و انضباط و همچنين هدفمندشدن اين رشته ورزشي در سراسر ايران خواهد شد.
وي در رابطه با قوانين جديد گفت: مدرسين غواصي براي كار و فعاليت خود هر سال بايد از اين فدراسيون مجوز دريافت كنند و اين مجوز براساس عملكرد يك سال گذشته آنها خواهد بود و در صورتي كه مدرسين وظايف خود را درست انجام دهند اين مجوز براي يك سال ديگر تمديد خواهد شد.
دبير فدراسيون غواصي در جايي ديگر عنوان كرد: در سال هاي اخير بسيار ديده شده كه برخي مدرسين از علاقه مندان اين رشته مبالغي را دريافت مي كردند و بدون هيچگونه آموزش به ‌آنها وعده ي دادن مدارك معتبر مي دادند كه البته واقعيت نداشت برخي نيز پيشنهاد آموزش در سواحل آبهاي خارج از كشور ايران را مطرح كرده بودند.
خميجاني در پايان از همه علاقه مندان خواست تا در انتخاب كلوپ و مدرسين غواصي دقت نمايند و در صورت هرگونه شبهه با فدراسيون تماس بگيرند./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار