هفته هفتم از دور برگشت مسابقات لیگ تکواندو دسته یک جوانان و بزرگ سالان بانوان جام کوثر پنج شنبه چهارم اسفند درخانه تکواندو تهران برگزار شد و تیم سایپا البرز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

بهناز قورچیان، مدیر اجرایی لیگ تکواندو بانوان، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در هفته هفتم و پایانی مسابقات لیگ دسته یک تکواندو بانوان تیم سایپا البرز هشت بر صفر از سد هیئت زنجان گذشت و با غیبت هیئت قزوین تیم خودران وفا تهران پیروز مسابقه اعلام شد در بازی معوقه هفته دوم دور برگشت نیز سایپا هفت بر یک هیئت گیلان را برد.

وی افزود: در پایان مسابقات لیگ بانوان تیم سایپا البرز 29 امتیاز و با تفاضل برد عنوان قهرمانی را از آن خود کرد وتیم های خود ران و فا تهران با 29 امتیاز هیئت مازندران با 21 امتیاز هیئت گیلان با 0 امتیاز، هیئت زنجان با هفت امتیاز و هیئت قزوین با چهار امتیاز دوم تا ششم شدند.

قورچيان گفت: در بخش بهترین های هفته پایانی مهناز قراگوزلو از سایپا البرز و مینو مداح از همین تیم همراه با سوسن حاجی پور از سایپا البرز عناوین بهترین سرپرست، مربی و فنی ترین تکواندو کار را از آن خود کردند و میترا حاذق رحیمی از گیلان به عنوان بهترین داور،‌ سای1ا به عنوان فنی ترین تیم، هیئت زنجان به عنوان تیم اخلاق و ریجانه نزهتی از هیئت گیلان به عنوان بازیکن اخلاق رقابت ها شناخته شدند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار