رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: تنوع حضور نامزدها و گرایش های سیاسی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی عرصه انتخابات در این استان را پرشور و نشاط كرده است.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان

علیرضا خلخالی در یك نشست خبری به خبرنگاران گفت: در بین نامزدهای انتخاباتی این استان 20 درصد از چهره های اصلاح طلب، 36 درصد اصول گرا و قریب 44 درصد مستقل دیده می شود و همین تنوع گرایش های سیاسی به هر چه پرشكوهتر شدن این انتخابات كمك كرده است.

وی روند اجرایی انتخابات در استان سمنان را بسیار مطلوب خواند و اظهار داشت: تاكنون این روند به خوبی و مطابق قانون طی شده است و فضای سیاسی اجتماعی استان سمنان نیز برای برگزاری یك انتخابات باشكوه بسیار مناسب و آماده است.

خلخالی افزود: امكانات و شرایط لازم نیز برای برگزاری انتخابات فراهم شده و در حوزه انتخابیه دامغان كه 100 درصد مراحل آن الكترونیكی است رایانه ها و تجهیزات لازم فراهم شده است.

وی گفت: استقرار 597 شعبه اخذ رای تاكنون برای حوزه های استان سمنان پیش بینی شده كه از این تعداد 453 شعبه ثابت و 144 شعبه سیار و 407 شعبه شهری و بقیه روستایی است.

وی از نامزدهای انتخاباتی خواست تا پنج روز قبل از زمان برگزاری انتخابات اسامی و مشخصات سجلی همراه با یك قطعه عكس سه در چهار به هیات نظارت معرفی كنند.

خلخالی با اشاره به آغاز زمان رسمی تبلیغات از پنجشنبه نامزدها و هواداران آنها را به رعایت قانون تبلیغات فراخواند و گفت: نامزدها برای تبلیغ می توانند از عكس 15 در 10 و تراكت 15 در 20 استفاده كنند.

رییس ستاد انتخابات استان سمنان تصریح كرد: هر نامزد در هر منطقه شهرداری می تواند یك ستاد ویژه برادران و یك ستاد ویژه خواهران دایر كند.

در عرصه انتخابات استان سمنان برای كسب چهار كرسی نمایندگی این استان در مجلس شورای اسلامی 38 نامزد فعالیت دارند.

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوازدهم اسفندماه در كشور برگزار می شود./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.