پيشكسوت فوتبال در خصوص دوپينگ بازيكنان استقلال و پرسپوليس گفت:‌ اگر دوپينگ توسط بازيكنان آبي پوش و سرخ پوش صورت گرفته باشد به طور حتم كميته پزشكي فوتبال به آن پي مي‌برد و بر آن سرپوش نمي‌گذارد تا جايگاه جهاني خود را حفظ كند.

مهدي پاشا زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:‌ اگر دوپينگ از سوي فوتباليست‌هاي كشورمان صورت گرفته بود كميته پزشكي فدراسيون فوتبال به طور حتم اين موضوع را اعلام مي كرد زيرا اين تيمها با بازيكنانشان چندي بعد در رقابت‌هاي آسيايي شركت خواهند كرد و در آنجا نيز اين تست انجام مي‌گيرد در صورت تفاوت نتايج در تست‌ها كميته پزشكي ايران زير سوال خواهد رفت.

وي افزود: معتقدم كميته پزشكي به خاطر حضور چند بازيكن در تيم‌هاي مشهور نبايد در رقابت‌هاي ليگ برتر خود را زير سوال ببرد و از اعتبار بيندازد.

پاشازاده در ادامه بيان داشت: در حال حاضر اميدوارم راس كميته پزشكي صحيح بوده باشد و مثبت بودن تست دوپينگ فوتباليست‌ها به دليل استفاده از پودرهاي مكمل بوده باشد و عضويت در تيم خاصي بر اين تصميم را تاثير نگذاشته باشد.

وي تصريح كرد: در صحبتي كه با مسئولان استقلال داشتم متوجه اين موضوع شدم كه اين تيم با تمام بازيكنان خود در رقابت‌هاي آسيايي حاضر شده و حتي اشخاصي كه نامشان در فهرست دوپينگي‌ هاست نيز در اين رقابت‌ها حضور دارند پس مسئولان اطمينان دارند كه بازيكنانشان هيچ خطايي مرتكب نشدند.

پيشكسوت فوتبال خاطر نشان كرد:‌در زمان حضورم در فوتبال از هيچ ماده مكملي استفاده نمي‌كرديم، فقط تمرينات با برنامه و اصولي انجام مي‌داديم و تغذيه نيز دقت داشتيم. اميدوارم تمرينات جسماني بازيكنان حاضر فوتبال نيز به قدري حرفه‌اي و اصولي باشد كه نياز به استفاده از هيچ گونه مكملي كه مشكل ايجاد كند نداشته باشد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار