فيلم در حال اكران "پرستوهاي عاشق" به كارگرداني فريال بهزاد با حضور تهيه كننده و بازيگران اين فيلم شب گذشته در فرهنگسراي فردوسي نقد شد.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

حاضر در فرهنسگراي فردوسي، نقد فيلم "پرستوهاي عاشق" با حضور غلامرضا آزادي تهيه كننده، فريال بهزاد كارگردان، عليرضا غفاري عضو اصلي شوراي مركزي انجمن منتقدان و آناهيتا نعمتي بازيگر اين فيلم برگزار شد.

در ابتداي جلسه فريال بهزاد كارگردان اين فيلم درباره سابقه كاري خود گفت: من با "كاكلي" و "شاپرك ها" در ژانر كودك كار خود را آغاز كردم و بعد از ساخت "مرد نامرئي"، "روزي كه خواستگار آمد" و "شور زندگي" كارگرداني اين فيلم كمدي و رمانتيك را به عهده گرفتم.

وي افزود: دليل غيبت چند ساله ام از سينما نبود يك سناريو يا تهيه كننده مناسب و يا ندادن مجوز به كارهايم بوده است.

اين كارگردان سينما ادامه داد: من فيلمنامه اين فيلم را 180 درجه تغيير داده ام و سعي كردم فيلمي بسازم كه مخاطب آن را دوست داشته باشد.

در ادامه جلسه آناهيتا نعمتي گفت: اين نقش تا حدود زيادي به شخصيت من نزديك بود و من در ملاقات اول با خانم بهزاد حس و برداشت ايشان از نقش را درك كردم.

وي افزود: شخصيت من در اين فيلم فردي با نگاه يك طرفه و مخالف است كه نشان مي دهد با تغيير در شخصيت مي‌توان به يك فرد آزاد و مثبت انديش تبديل شد.

همچنين، غلامرضا آزادي تهيه كننده فيلم در ادامه اين نشست به اظهار نظر در مورد فيلم هاي سينمايي ايران پرداخت و گفت: ما نبايد به فيلم هاي سياه و فضاهاي زشت و كثيف بپردازيم، زيرا پرداختن به رنگ و رويا در فيلم به تماشاگر انگيزه و شادي مي‌دهد.

وي افزود: فيلم هايي كه هم اكنون در سينماي ايران اكران مي شوند بازگو كننده بدبختي است و به موضوعاتي همچون خيانت و غم مي‌پردازد در صورتي كه اين فيلم از سياهي گريزان است.

در انتهاي جلسه عليرضا غفاري منتقد سينما به نقد فيلم پرداخت و گفت: اين فيلم تلاش خوبي بوده است ولي برخي سكانس هاي اضافي و كمدي هاي بي جا آن را به فيلمي پر ايراد تبديل كرده است.

وي خاطرنشان كرد: بهزاد و آزادي با استاتيك و زيبا شناسي در سينما آشنا هستند و در قالب قشنگي قصه را روايت مي كنند ولي بي ريطي بعضي از عوامل قصه و سكانس هاي اضافي از ارزش اين كار مي‌كاهد./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.