رئيس ستاد انتخاباتي حزب تمدن اسلامي گفت: جايگاه مجلس آنقدر رفيع است كه نبايد با التهاب آفريني و جنگ قدرت نقش آن را متزلزل جلوه داد و اين زيبنده كشور نيست.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام علي عسگري، رئيس ستاد انتخابات حزب تمدن اسلامي در نشست خبري اظهار داشت: جايگاه مجلس آنقدر رفيع است كه نبايد با التهاب آفريني و جنگ قدرت نقش آن را متزلزل جلوه داد و اين زيبنده كشور نيست.

وي تصريح كرد: لازمه نظام پارلماني وجود احزاب كارآمد است و حزب تمدن اسلامي در اين ارتباط نقش آفرين خواهد بود.

عسگري با بيان اينكه مردم در شرايط كنوني به دنبال گفتمان جديدي در عرصه سياسي كشور هستند، گفت:‌ براساس فرمايشات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبري رضايتمندي مردم در رأس همه امور است و اين امر بايد از سوي مجلس بسيار مورد توجه قرار گيرد.

رئيس ستاد انتخابات حزب تمدن اسلامي با اشاره به خط مشي اين حزب اذعان داشت:‌ نامزدهاي حزب تمدن اسلامي بر مبناي كارداني، تخصص و اعتدال تلاش مي كنند فضاي التهاب كشور را مهار كنند و به مطالبات جدي مردم در معيشت و اقتصاد آنان بپردازند.

وي اساسنامه و مرام‌نامه حزب تمدن اسلامي را برگرفته از كتاب "مواضع ما" در كنار تاييد آيت الله شهيد بهشتي دانست و ادامه داد: حمايت از ولايت فقيه در چارچوب مكتب فكري حضرت امام(ره)، تقويت عملكرد نظام فكري ولايت مطلقه فقيه به كمك نخبگان و براساس مباني ديني و عقلي و جلوگيري از افراطي‌گرايي از ديگر اولويت هاي حزب تمدن اسلامي است.

عسگري با تاكيد بر عقلانيت، عدالت و نقد منصفانه اظهار داشت: مشي فكري حزب تمدن اسلامي، اصولگرايانه است و اين حزب معتقد به بازنگري به تعدادي از اصول قانون اساسي است و براي تاسيس نهادهاي مستقل در امر انتخابات تلاش خواهد كرد.

به گفته رئيس ستاد انتخابات حزب تمدن اسلامي توسعه همه‌جانبه، دفاع از حقوق اساسي ملت و توسعه اقتصادي از مهمترين شعارهاي نامزدهاي اين حزب است.

وي ليست ارائه شده حزب تمدن اسلامي را داراي هم‌پوشاني با ائتلاف بزرگ اصولگرايان و صداي ملت اعلام كرد و گفت: رقابت تك جناحي مذموم است و مردم بايد براي انتخاب كانديداي اصلح آزادي عمل داشته باشند و ارائه ليست هاي متنوع مي تواند در اين امر به كمك مردم آيد.

حجت الاسلام عسگري با بيان اينكه حزب تمدن اسلامي در اكثر شهرستان ها نامزد انتخاباتي معرفي خواهد كرد، تصريح كرد: ليست اين حزب امروز با معرفي 15 نفر انتشار يافته كه اين ميزان در روزهاي آينده به 20 نفر خواهد رسيد و همانطور كه در ليست آمده روحانيت در اولويت قرار گرفته اند و اين بخاطر افزايش نقش آنها در جامعه مورد تاكيد حزب تمدن اسلامي است./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار