برنامه تلویزیونی "سینما صد" در هشت قسمت از امشب ساعت 18:25 دقیقه از شبکه سوم سیما پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، برنامۀ اختصاصی "سینما 100" در هشت قسمت 10 دقیقه ای، از شبکه سوم سیما و شبکه جام جم پخش خواهد شد. در این هشت برنامه هنرمندانی چون رضا کیانیان به عنوان یکی از چهره های موفق سینمای ایران به بیان ویژگی های فیلم 100 ثانیه ای می پردازد و همچنین راهکارهایی برای بهتر شدن کیفیت این نوع فیلمسازی ارائه می دهد.

این برنامه تلویزیونی در چهار آیتم مجزا به مصاحبه با فیلمساز برگزیده هفتمین دوره جشنواره و بخش فیلم برگزیده و همچنین مصاحبه درباره فیلم ارسالی این فیلمساز در هشتمین دوره و پخش پشت صحنه هایی از فیلم جدید او می پردازد.

قسمت اول "سینما 100" مصاحبه و فیلم، "محمد صفرزاده"، کارگردان فیلم "به اضافه یک" برنده جایزه ویژه بخش اخلاق هفتمین دوره جشنواره فیلم 100 را پخش می کند.

قسمت دوم این برنامه به مصاحبه و پخش مستند "مصطفی آتش مرد"، درباره حمایت بشردوستانه ایران در سومالی اختصاص دارد.

در قسمت سوم "سینما 100"مصاحبه و پخش فیلم، "پریسا گرگین"، که با فیلم "یک سطل رنگ قرمز" در هفتمین دوره جشنواره به موضوع صلح و دوستی در جهان اشاره کرده بود، پخش می شود.

قسمت چهارم "سینما 100" به مصاحبه و پخش فیلم، " مهدی بختیاری"، کارگردان فیلم "برای فردا" برنده جایزه دوم بخش داستانی هفتمین جشنواره فیلم 100 اختصاص دارد.

قسمت پنجم از این مجموعه تلویزیونی مصاحبه و فیلم "حبیب هوشیار"، کارگردان فیلم "در آغوش مادرم دریا" برنده جایزه حمایتی هفتمین جشنواره فیلم 100 نمایش داده می شود.

قسمت ششم و هفتم "سینما 100" به مصاحبه و پخش فیلم "بهشت" و انیمشین "آن شب بارانی"، کار مشترک "سلمان خورشیدی" و "امیر محمد زاده" که برنده جایزه دوم انیمیشن هفتمین جشنواره فیلم 100 بودند اختصاص دارد.

همچنین قسمت پایانی از این برنامه تلویزیونی به مصاحبه و فیلم "حامد سعادت"، کارگردان فیلم "راز نگاه" برنده جایزه اول بخش داستانی هفتمین جشنواره فیلم 100 اختصاص دارد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.