رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: یک‌ هزار و 939 صندوق اخذ رأی در استان کرمان در نظر گرفته شده و مردم دورترین نقاط این استان نیز به صندوق‌های رأی دسترسی دارند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، جواد کمالی اظهار داشت: مجریان انتخابات در استان کرمان 20 موضوع و 250 سرفصل مربوط به روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را آموزش دیدند.

وی افزود: آموزش‌های لازم به همه عوامل موثر در برگزاری انتخابات شامل مجریان، ناظران، بازرسان و نیروهای انتظامی و امنیتی ارائه شده است.

کمالی برگزاری مانور در چارچوب امنیت اجرایی انتخابات را از دیگر اقدامات ستاد انتخابات ذکر کرد و گفت: اشکالات احتمالی روند اجرای انتخابات در این مانورها رفع می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان بیان داشت: 30 هزار نفر برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در این استان بر عهده دارند که شامل دست اندرکاران انتخابات از جمله مجریان، بازرسان و ناظران هستند و آموزش‌های لازم نیز به آنان ارائه شده است.

وی گفت: یک ‌هزار و 939 صندوق اخذ رأی در استان کرمان در نظر گرفته شده است و مردم دورترین نقاط این استان نیز به صندوق‌های رأی دسترسی دارند.

کمالی با بیان این که برخی مناطق ادعاهایی نسبت به تقسیمات جغرافیایی محل‌های اطراف خود دارند، گفت: موعد انتخابات، زمان مناسبی برای مطرح کردن اینگونه مسائل نیست.

وی تاکید کرد: ملاک مرزبندی مناطق تقسیمات جغرافیایی است.

وی همچنین از نامزدهای انتخاباتی خواست، وعده‌های نشدنی و انجام‌ناپذیر را که ضمانت برای اجرا ندارند به مردم ندهند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با تاکید بر این که تا 12 اسفندماه هیچ مسئله‌ای بالاتر از انتخابات نداریم، گفت: مسئولان ادارات همکاری با ستاد اجرایی انتخابات را در اولویت قرار دهند.

وی اضافه کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان را ناامیدتر از گذشته می‌کند.

کمالی گفت: صیانت از آرای ملت بزرگ‌ترین وظیفه مجریان انتخابات است.

استان کرمان با 9 حوزه اصلی و 14 حوزه فرعی در زمان حاضر 10 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.