برای رسیدگی بهتر به امور شهری مناطق 22 تهران به چند محله تقسیم شده است که هر محله ویژگی ها،‌ امکانات و مشکلات خاص خودش را دارد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌بعضی از این مشکلات به سرعت قابل حل است و بعضی دیگر زمان می برد و البته صبر و حوصله شهروندانش را می طلبد.

منطقه18 یکی از معدود مناطق شهر تهران است که زمین های بایر فراوانی در آن وجود دارد زمین هایی که مشخص نیست مالکیت آن به چه شخص یا نهادی مربوط می شود اما برای مردم محله های 16 گانه منطقه 18 بویژه محله صاحب الزمان(عج) دردسرهای بسیاری ایجاد کرده است.

*محله ای با چند مشکلی بزرگ

تجمع معتادان وفروشندگان مواد مخدر تولید بوی نامطبوع ناشی از ریختن زباله و تجمع زباله و تجمع نخاله های ساختمانی بخشی از مشکلات این زمینهای بایر و متروکه است.

*تعداد زمین های بایر در محله زیاد است

محمد رستمی دبیر شورایاری محله صاحب الزمان(عج) در این باره گفت: تعداد این زمین ها در محله صاحب الزمان(عج) بیشتر از محله های دیگر است به همین دلیل اهالی این محدوده با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم می کنند.

دبیر شورایاری محله صاحب الزمان(عج) افزود: مشکلات اهالی این محله یکی دو تا نیست 30 سال قبل اداره برق برای تامین برق مصرفی مناطق مختلف دکلهای برق فشار قوی را در انتهای شهرک صاحب الزمان (عج) نصب کرد که این روزها با افزایش بافت مسکونی محله،‌کنار ساختمانها قرار گرفته است و برای سلامتی شهروندان ضررهای فراوانی دارد.

*نامناسب بودن شیب معابر

رستمی اظهار داشت: نامناسب بودن شیب جوی ها یکی دیگر از مشکلات این محله است که در زمان بارندگی مشکلات بسیاری را در زمینهای اطراف دکل برق ایجاد می کند.

وی گفت: خانواده های بسیاری در این محدوده سکونت دارند که کودکانشان در این زمین های آلوده بازی می کنند و همین موضوع اهالی محله را دلگیر کرده است که امیدواریم مسئولان شهری برای حل این مشکلات اقدامات موثری انجام دهند.

*مشکل درحال پیگیری است

مهدی اسفندیاری شهردار ناحیه 3 شهرداری منطقه 18 درباره مشکلات محله صاحب الزمان(عج) و وجود زمینهای بایر در این محله گفت: این موضوع مدتی است در دستور کار شهرداری منطقه قرار دارد و در حال پیگیری برای پیدا کردن ملک زمین مورد نظر هستیم تا پس از کسب موافقت این مشکل را برطرف كنيم./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار