مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: شهدا با ایثار خویش به این مملکت و نظام اسلامی ابهت، عزت، افتخار و سربلندی بخشیدند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید قم، محمد کاظم پورامینی در مراسم تجلیل از مقام خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی افزود: شهدا مظهر قدرت انقلاب اسلامی هستند ایشان با ایستادگی خویش دشمنان را به وحشت واداشتند و دنیای زور و زر را وادار به پذیرش شکست کردند.

وی اضافه کرد: رزمندگان اسلام با دست‌های خالی و با کمترین امکانات در برابر پیشرفته ترین تجهیزات دشمنان با نیروی ایمان، ایثار و شهادت طلبی ایستادند و توانستند پیروزی بیافرینند.

وی تاکید کرد: شهدا و ایثارگران مایه غرور تاریخ انقلاب اسلامی هستند امروز به برکت خونهای پاک آنان که امنیت و آرامش را به‌دنبال داشت به پیشرفت در عرصه‌های مختلف نایل شدیم.

پورامینی ادامه داد: شهدا به شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جامع عمل پوشاندند و امروز وظیفه ماست تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم و عامل به وصایای ایشان تا بتوانیم رسالت آنان را ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: شهدا در طول انقلاب اسلامی در همین قم توانستند جرقه انقلابی را روشن سازند و در دوران هشت سال دفاع مقدس با اعزام به جبهه‌های حق علیه باطل در مقابل دشمنان اسلام بایستند و دشمن را بیرون برانند.

پورامینی افزود: این راه همچنان ادامه دارد و جوانان امروز نیز همانند دیروز با حضور در صحنه توانستند فتنه‌ها را نابود سازند و دشمنان را ناکام گذارند که از آن جمله حماسه 9 دی سال 88 است که با حضور همین جوانان بود و امروز با حضور این جوانان غیور، ایران اسلامی بر قله‌های افتخار در ابعاد مختلف علمی ایستاده است.

وی تاکید کرد: اکنون آزمون دیگری در راه است و آن انتخابات مجلس شورای اسلامی است، باید با تاسی به شهدا به تکلیف عمل کرد و این بار نیز با حضور حداکثری و انتخاب اصلح بتوانیم کشوری آباد و قدرتمند و مستقل داشته باشیم./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.