سرمربي تيم فوتسال ميثاق تهران گفت: امسال در جريان اخراج و بازگشته به ليگ برتر افراد زيادي جلوي پايم سنگ انداختند.

رضا زرخانلي در خصوص حضور اين تيم در ليگ برتر در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اينكه ما در 5 هفته اول بد نتيجه گرفته و پشت سر هم باختيم مديران تيم در مقطعي تصميم گرفتند كه با من قطع همكاري كنند و با امير شمسايي قرارداد بستند.

وي با اشاره به اين مطلب تصريح كرد: امير شمسايي دو هفته زحمات زيادي در تيم كشيد ولي نتوانست نتيجه بگيرد. من هم به خاطر علاقه به تيم برگشته و به كارم ادامه دادم.

زرخانلي با اشاره به مكشلات وي در ليگ برتر تصريح كرد: مهم‌ترين مشكل ما مسائل مالي بود. ما امسال خيلي در مضيقه بوديم و نسبت به تيم‌هاي ليگ بودجه خيلي كمي داشتيم به همين دليل در جذب بازيكن موفق نبوديم.

وي با اشاره به اين مطلب تصريح كرد: ما مجبور شديم در ليگ بتر با مهره‌هاي ليگ دسته يكمان كار را ادامه بدهيم. به همين دليل به مدتي زمان احتياج داشتيم تا سطح بازيكنان به ليگ برتر برسد. كم تجربگي مهم‌ترين ضعف ما در ليگ امسال بود.

سرمربي تيم فوتسال ميثاق ادامه داد:‌ در حال حاضر خطر سقوط تيم ما را تهديد مي‌:ند. ولي با توجه به بازي‌هايي كه پيش رو داريم احتمال دارد شرايط‌مان بهتر شود البته به جز تيم ما شهرداري ساوه در منطقه امن نيست. اين تيم دو بازي سخت پيش رو داشت. فولاد ماهان اصفهان و گسترش فولاد تبريز دو تيم پيش روي ما بودند. اگر اين تيم نتواند امتياز بگيرد به جاي ما سقوط خواهد كرد.

وي در خصوص مسائل پشت پرده اخراجش از شهرداري ساوه تصريح كرد: هنوز وقتش نيست در مورد اين مسائل صحبت كنم. ولي امسال پيش پاي من خيلي لنگ انداختند. به موقع همه اين موارد را بيان مي‌كنم. در حال حاضر در هفته‌هاي حساس پاياني قرار داريم و بايد تمركزمان را معطوف به ليگ بكنيم.

زرخانلي با اشاره به ديدار هفته بيست و يكم تصريح كرد: اين هفته دو اشتباه باعث شد دو گل بخوريم كه دروازه‌با‌ن‌مان در گل ها مقصر بود. نيمه دوم در بازي با شهرداري ساوه داور پنالتي مشكوكي گرفت كه ما اين پنالتي را قبول نداشتيم. داور ما را به راحتي 5 خطائه كرد و همين باعث شد با ترس زياد و محتاط بازي كنيم.

وي در خصوص ليگ امسال تصريح كرد: ليگ امسال از نظر من سنگين بود. بازي‌هاي ملي سنگيني پيش رو است و اميدوارم ليگ پيش زمينه‌اي براي مسابقات ملي قدرتمند باشد. /مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار