در مسیر نهایی شدن پیش نویس لایحه وظایف و اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت جلسه ای با حضور وزرای اسبق و صنایع و معادن و بازرگانی دولت های پیشین در ساختمان مرکزی وزارتخانه جدید برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نق از شبكه اطلاع رساني توليد وتجارت ايران (شاتا )‌؛ برگزاری این جلسه پس از آن بود که وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت براي تدوين پيش نويس لايحه اختيارات با بهره گیری از اسناد بالادستی و در تعاملي گسترده از نظرات تمامي گروه هاي ذينفع در بخش هاي دولتي،‌ خصوصي و غيردولتي بهره برد و این نشست در راستای تکمیل دیدگاه ها بود .

مهدي غضنفري‌ به عنوان نخستين وزير صنعت، معدن و تجارت در اين دیدار سازنده که بیش از سه ساعت و در محيطي دوستانه و صميمي برگزار شد، ميزبان آقایان، محمدرضا آیت اللهی (معادن و فلزات)، علیرضا طهماسبی (صنایع و معادن)، مجتبی خسروتاج (بازرگانی)، محمدرضا نعمت زاده (صنایع و معادن)، یحیی آل اسحاق (بازرگانی)، حسن عابدی جعفری(بازرگانی)، حبیب اله عسگر اولادی (بازرگانی) وغلامرضا شافعی (صنایع و معادن) بود.

هركدام از وزراي اسبق ديدگاه هاي کارشناسی خود را درباره پيش نويس لايحه با توجه به تجارب خود بيان كردند.

اين نشست اولين جلسه از نوع خود بود که اهتمام وزارت جديد صنعت، معدن و تجارت براي بهره گيري از ديدگاه همه ذينفعان در ارايه لايحه وظايف وزارتخانه جديد به دولت را نشان داد و این بدان معنا است که پيش نويس لايحه اختيارات وزارتخانه به نقطه تكاملي خود در حال نزديك شدن است./ق2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار